Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • Molnibalage
    #2873
    A Lonci / DCS vonala nem ismerem, de az általad ismertetett eset bizony pont ara utal, amitől féltem. A rakéták modellje biztos hogy primitív.

    A kobra szerű manőverekkel azért nem tudnak mint kezdeni a repmodellek, mert a paraméteres teljesítménygörbék nem írják le. A Falcon vonalban minden repmodell mátrixokat és konstans szorzókat használ ahhoz, hogy az aerodinamikai modul számára meghatározza az adott ezkösz paramétereit.

    Pl. így néz ki egy rakéta repmodelljének egy része. Az AIM-7F.

    # Weight of missile (lbs)
    375
    # Weight of propellant (lbs)
    135
    # Reference Area (ft*ft)
    0.45000
    # AOA max (deg)
    17.00000
    # AOA min (deg)
    -17.00000
    # Guidance Delay
    1.500000
    # Lofting Bias
    0.500000
    # Proportional nav gain
    2.300000
    # Missile loft time
    10.00000
    # boostguidesec
    0.70000
    # terminalguiderange
    24304.000
    # boostguideSensorPrecision
    12.0
    # sustainguideSensorPrecision
    12.0
    # terminalguideSensorPrecision
    12.0
    # boostguideLead
    2.000000
    # sustainguideLead
    1.000000
    # terminalguideLead
    1.000000
    # boostguideGnav
    1.000000
    # sustainguideGnav
    1.800000
    # terminalguideGnav
    2.400000
    # boostguideBwap
    0.050000
    # sustainguideBwap
    0.050000
    # terminalguideBwap
    0.050000

    Ezek határozzák meg a vezérlés, előreartás paramétereit, a légellenállásnál felhasznált keresztetszetet, a hajtóanyag mennyiségét (annak fogyásával is számol a forráskoód)

    Erre jönnek rá még a mátrixos formában megadott CL és CD érékek és a hajtómű karakterisztika. A "töréspontok" vannak definiálva, a közük levő értékeket lieárisan intepolálja a program.

    # AIM-7 BASIC AERODYNAMIC COEFFICIENTS
    ## MACH BREAKPOINTS
    # MACH
    2
    0.0 4.0
    #
    # ALPHA BREAKPOINTS
    #
    #ALPHA
    21
    0.0 4.0 8.0 12.0 16.0 20.0 24.0
    28.0 32.0 36.0 40.0 44.0 48.0 52.0
    56.0 60.0 64.0 68.0 72.0 76.0 90.0
    #
    # Normal Multiplier
    1.0
    # NORMAL FORCE COEFFICIENT CZ (SYMMETRIC ABOUT ALPHA = 0)
    #
    #MACH 0.0
    0.0 -2.8 -7.2 -12.0 -16.8 -21.2 -24.0
    -28.0 -30.4 -34.4 -37.6 -40.0 -42.4 -44.8
    -47.2 -49.6 -50.4 -51.2 -52.0 -52.8 -54.4
    #
    #MACH 4.0
    0.0 -3.5 -9.0 -15.0 -21.0 -26.5 -30.0
    -35.0 -38.0 -43.0 -47.0 -50.0 -53.0 -56.0
    -59.0 -62.0 -63.0 -64.0 -65.0 -66.0 -68.0
    #
    # AXIAL FORCE COEFFICIENT CX (SYMMETRIC ABOUT ALPHA = 0)
    #
    # Axial Multiplier
    0.7
    #MACH 0.0
    -1.12 -1.04 -0.96 -0.88 -0.80 -0.72 -0.64
    -0.58 -0.54 -0.49 -0.45 -0.42 -0.38 -0.32
    -0.28 -0.22 -0.16 -0.12 -0.08 -0.04 0.00
    #
    #MACH 4.0
    -1.40 -1.30 -1.20 -1.10 -1.00 -0.90 -0.80
    -0.73 -0.68 -0.61 -0.56 -0.52 -0.47 -0.40
    -0.35 -0.28 -0.20 -0.15 -0.10 -0.05 0.00
    #
    #
    # Engine Data
    #
    #
    # BURN TIME BREAKPOINTS
    #
    # BRNTIM
    7
    0.0 0.4 0.7
    5.2 5.5 16.5 17.0
    #
    # ENGINE THRUST (LBS)
    #
    # THRST1
    0 0 5800
    5800 1100 1000 0

    És a max. érékek. Ha ezekkel játszol azonnal látható a hatás. Ezeket tutira használja a modell.

    maxGTerminal 23
    maxGNormal 23