Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • HungaroJET
    #1558
    A Nevada terep még nincs rendesen megcsinálva. Szóval a textúrák - utak, kifutók, gurulók - nincsenek a futóműhöz igazítva, programozva. Jópár helyen olyan mint a sivatag, vagy egy szántóföld grúziában.
    Oda ne tedd le az orrfutót. Leírás ide vagy oda,én 50 csomó fölött tökik húzom a botot fel és leszállásnál is. Full Flaps kell ! ! ! és mikor emeli a madár az orrát, akkor félig visszaengedem a botot. Leszállásnál pedig a lehető legtovább kell megemelt orral fékezni. Ha már tökre húzott bottal is lent van az orrfutó utána is húzom míg 50 csomó alá nem lassul.
    Ha így csinálod nem lesz orrfutó defekted, és 150%-ra terhelt géppel is sérülésmentesen lehet fel és leszállni megfelelő odafigyeléssel ;)

    http://img98.imageshack.us/img98/8388/screen110510195043.jpg
    Felszállás 150% terheléssel, gond nélkül: ^