Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • Colos1357
    #15439
    Látom kezdetek belekavarodni a v-Sync -be...

    A legtöbb monitor 60 Hz -en működik, de van 75 meg 120 Hz is. Ez a panel sajátja, általában nem lehet megváltoztatni, bár a 75 Hz -es tud 60-as is, a 120-s meg mindhármat.

    A képtörést az okozza, hogy ha a monitor frissítési ciklusa nem esik egybe a VGA ciklusával, akkor az előző képnek csak egy részét fogja lefrissíteni, mert amikor frissít a monitor, addigra a VGA már elküldte a képnek egy részét, és a monitor az előző képre fogja rárajzolni azt a töredéket, amit kap. (A kép elejéről "lemarad")

    Ebből az is következik, hogy amit látsz, az 60 FPS lesz, még akkor is, ha elvileg 35248 FPS -ed van. Ezért szoktam néha játékos topikokban a "húúúúúúúszáznyócvanefpéesseljobbajátékminthatvanon témákba beletrollkodni, hogy ha a 60 Hz -es monitorod, akkor csak minden harmadik képkockát jeleníti meg, tehát akkor is 60 FPS -ed van, így hogy lehet jobb?

    A v-Sync korlátozza az FPS -t a monitor frissítési frekvenciájára, 60, 75 vagy 120 FPS -re. Azonban ez input lagot okozhat, ezért ha a játék tudja, le kell korlátozni az FPS-t a monitor frissítési frekvenciájának megfelelő értékre. Így még mindig probléma lehet, hogy ha 60 alá esik az FPS, akkor 30-at akarna, de erre van a tripla pufferelés, ami ezt a problémát megoldja, de ez meg még több input lagot okozhat, akkor is, ha korlátozott az FPS, és ha nem jól van optimalizálva a játékban, vagy csak simán nem támogatja a tripla pufferelést, akkor teljesítményvesztést is okoz...

    Ezért szállingóznak azok az eljárások, amelyek a monitor frekvenciáját illesztik az aktuális FPS -hez, csak ennél a monitoroknak kell nagy frekvenciatartománnyal rendelkezniük, de az meg qrva drága. Nem viccből 60 Hz a monitorok 90% -a.
    Utoljára szerkesztette: Colos1357, 2015.05.19. 12:34:32