
Digital Combat Series: World
A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)
*-------*
Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.
Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.
HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!
DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!
A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!
Szimulátor történelem KATT IDE!
-
Solt #15301 A csökkentett RGB színteres szívatáson kívül nem volt vele több nyűgöm mint bármelyik másik VGA-val. Itt is vannak driveres szívások, most például kíváncsiságból kipróbáltam az első Crysis-t, de egy fél délelőttöm elment azzal, hogy rábírjam a 60Hz-re, meg az 1080p-re, pedig ez NV logós játék! :) De ilyenek igazából minden VGA-val vannak, csak az egyik itt szívat, a másik ott. A referencia hűtés (Titan) nekem nagyon bejön... azzal, hogy kifele tolja a meleget a házból, minden komponensem hűvösebb. Csináltam egy egyedi ventiprofilt, és így szépen elketyeg a VGA 1100MHz-, olyan 70 fok körül, igaz itt már pici hangja is van.
Összességében elégedett vagyok vele, de nálam ez a cserélgetés, tesztelgetés amolyan hóbort szerűség... hajt a kíváncsiság, hogy a másik milyen! :) 1-2 évig elvagyok az egyik oldalon, aztán jön a másik... :)
A 3GB vram a véleményem szerint 1080p-re még elég lesz egy jó darabig, bár az is tény, hogy van már pár olyan játék, ami a határokat súrolja. A kérdés az, hogy a kedvenceid mennyit esznek vram-ból... az általunk játszott szimekhez (amilyen topikokban összefutunk), bőven jó a 3GB vram.
DX12 szempontjából az NV jelenlegi felhozatala eléggé lemaradt az AMD mögött, de ugye ez papíron van így, a gyakorlatban nem nagyon tudni még, hogy mi lesz. Elméletben jelenleg úgy állunk, hogy DX12 alatt a 290X elkenheti egy 980 száját, de ezt nem lehet készpénznek venni. Ráadásul TIER_3-s szintet támogató VGA-ja nincs is az NV-nek, míg az AMD részéről az összes GCN a legmagasabb szintet tudja, tehát még egy 7970 is vitézkedhet. A piaci részesedést tekintve mondhatná az ember, hogy akkor majd a fejlesztők úgyis a TIER_2-re céloznak, csak ugye a konzolok miatt változik a felállás, mert így a portoknál nem igényel extra munkát a történet.
ITT egy korrekt fejtegetés DX12 témában. Gbors egy picit inkább az NV felé húz, de ettől függetlenül teljesen korrekten összefoglalta a lehetőségeket. ITT a véglegesnek tekinthető bekötési szinteket tudod átböngészni, egy kis magyarázattal megspékelve.
Minket szimeseket a DX12 attól tartok egy darabig nem fog érinteni, mert a low-level API miatt hatalmas felelősség hárul a fejlesztőkre, amit a relatív kis stúdiók kétlem, hogy bevállalnak. A BIS ugyan már jelezte, hogy az ARMA3 esetében csak idő kérdése a DX12 támogatása, de a többiek esetében kétlem, hogy belátható időn belül komoly előrelépés lenne, tehát ha javarészt szimekkel játszol, akkor a DX12 szerintem egyelőre ne legyen szempont... AAA játékok esetében biztos felgyorsulnak az események, szerintem a GTA V is megkapja év vége felé a DX12-s támogatást, a kérdés az, ezek mennyire érintenek. Ha nagyon, akkor bármennyire is ver a víz, jobb választás lehet jelenleg egy AMD VGA, főleg a hamarosan érkező 3XX szériából. A VR-re, low-level API-ra kihegyezett NV architektúra valamikor 2016-ban jön.