
Digital Combat Series: World
A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)
*-------*
Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.
Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.
HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!
DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!
A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!
Szimulátor történelem KATT IDE!
-
Lysandus #15216 Az elitegységeknél kötelező kétszemes célzásról szóló megjegyzésed egy érdekes adalék a régi dolgok megértéséhez!
Az gondolom mindenkinek feltűnt, hogy a német II. vh-s gépeknél a revi, a célzóberendezés el van tolva jobbra. Ezt eddig mindenki tudomásul vette, de senki nem tudta az okát, és a szimulátorok (Il-2, CloD, DCS) nem is igazán tudták kezelni. Tom mondta, hogy az egyik német srác derítette ki, hogy a revi pontosan a két szem közötti átlagos távolság FELÉVEL van eltolva balra. Tehát a jobb elé tették be, direkt úgy, hogy ne fókuszáljon rá a pilóta, amikor lő. Na most ezt 2D-s monitoron nem is lehet pontosan visszaadni. Én pedig annyit tennék még hozzá, hogy egyszer a koreai háborúról láttam valahol, hogy amcsi kutatók azt derítették ki, hogy az F-86-os pilóták legnagyobb akadálya a távoli kontaktok észlelésekor a túl közelre való fókuszálás volt.