
Digital Combat Series: World
A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)
*-------*
Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.
Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.
HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!
DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!
A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!
Szimulátor történelem KATT IDE!
-
sakkay #15215 Csak hogy pontosítsak.
A perifériás látást pont a mozgás érzékelésre fejlesztette az evolúció, a túlélés érdekében. A csapok és pálcikák elhelyezkedése sem véletlenszerű(éjszakai látásban +szerep is van). De-és ez a lényeg-pont a harcnál egy iszonyatos fontos dolog az, hogy a perifériás látásnál azonnal észleled ha mozgás van. Legyen az légi, vagy közelharc. Azt nem is említem, hogy a komolyabb katonai belügyi egységeknél kötelező a kétszemes célzás. Az ok egyszerű..a perifériás látás megtartása.
Utoljára szerkesztette: sakkay, 2015.04.28. 17:42:03