Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • Lysandus
    #15213
    Azt látom, hogy számodra idegen a téma, ezért had osszak meg veled néhány közismert tényt. Online 1vs1-ben 50-50 százalék az esélye annak, hogy te veszed észre először az ellent, vagy ő vesz észre először téged. Azonos feltételek mellett. Ha a feltételeken annyit változtatsz, hogy az ő látótere másfélszer nagyobb, akkor máris másfélszer akkora esélye van arra, hogy ő szúrjon ki téged először. Teljesen mindegy, hogy pixel vagy szekérderék méretű kontaktról van szó. Az esélyeket pusztán az befolyásolja, hogy ő másfélszer akkora teret lát be.