Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • VO101Tom
    #14964
    Az FM generálisan volt nagyon élethű és jó. A gépek pontosságában volt szórás, ami nem is csoda, hiszen ennyi géphez nincs ugyanolyan mennyiségű és minőségű adat - de azért nagyságrendileg rendben voltak. Viszont azok viselkedése a levegőben, az nagyon élethűre sikerült. Nem véletlen, Oleg aki az egész il2 franchise-t összerakta, 11 évig repülőmérnökként dolgozott a szovjet légierőben, repülőgépeket és elektronikákat tesztelt, ő értette azt is, hogy hogyan kell programozni, és azt is, hogy mitől repül a repülőgép :) A beta teszterek közé sok ismerősét meghívta, hivatásos pilóták, műrepülő pilóták, még a Russian Knights-ből is voltak akik teszteltek neki, szóval a háttér az elég masszív volt az il2 mögött.

    Dinamikus online hadjárat nem volt az il2-höz, legalábbis nem olyan mint a Falconé. Volt viszont egy rendszer, ami logolta, hogy mi történik a küldetésen belül. Azokat az adatokat egy weblap kezelte, amiken eleinte csak nagyon részletes statisztikákat vezettek, és a küldetéseket is kézzel készítették )történelemhűre ugyan, de akkor is nagyon statikus volt). Később jelentek meg olyan weblapok, amik egy-egy térképen folyó háborút vezényeltek le, a háború menetét az onnan letöltött, lerepült majd visszatöltött online coop mission-okkal tudtad befolyásolni. Volt, hogy szó szerint hónapokig ment egy-egy térképért a csata. Hyperlobby-n nem egyszer 1000-nél is többen játszottak vele (onnan tudtuk, hogy 999 fő után a lobbyn keresztül már nem lehetett csatlakozni, akkor direct IP-vel kellett belépni). Nem volt full dinamikus, de nagyon addiktív volt akkoriban.

    Sajnos nekem nincs időm arra, hogy erről ilyen hosszú és részletes összefoglalót írjak, talán Sanyót meg lehetne kérni.
    Utoljára szerkesztette: VO101Tom, 2015.04.08. 00:06:46