Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • molnibalage83
    #14939
    Az F-16 agressor ismerős, a fegyverzet választó képernyő rémlik. A másik linkeltet az életben nem láttam, de a HUD megjelenítése nagyon hajaz a Longbow Apache-ra.

    A bevezetőben írtam, hogy miért nem szerepeltek, olvasd újra az első részt. :)

    Egyébként két légcsavaros alkotás van, az 1942: TPAW és a SWotLW. Azért, mert ezek környezeti modellezése illik az evolúcióba. Az I vh-s szimes soha nem érdekeltek, a '90-es évek eleji Blue Max-ot leszámítva, soha nem toltam ilyennel, azzal is kb. 1 órát. A Il-2 szériával is kb. 80-100 bevetést repültem a FB idején és mikor lett netem, akkor letorrenteztem megnézni a Csendes-ócáni kieget a grafika miatt. Csekkoltam, hümmögtem és ezzel vége is lett. A RoF az utolsó részben lett volna csak egy soros említésben, de ez változni fog. Már jött is egy jelentkező, akik a Rise of Flight-ot beleírná.

    Lehet még egy utolsó rész, ahol "x-dik hang" is megszólal, "ami kimaradt" részek, stb. címen. Azt viszont figyelembe kell venni szerintem, hogy semmi értelme olyan szimulátorról vagy félárkád játékról írni, ami semmit nem adott hozzá az evolúcióhoz. Egyszerűen nem nagyon van benne tartalom.

    A legnyomósabb érve meg a tartalmi. Így is 240k karakter táján lesz a vége. A gigamega Falcon evolúciós képgaléria képei nélkül is pdf-ben összefűzve lesz vagy 140-150 oldal. Mivel gyakorlatilag csak a munkahelyen írtam ezért készült ilyen sokáig. Akkor készült, amikor volt rá időm. Tavaly július augusztus táján kezdtem írni...