Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • molnibalage83
    #14928
    Igen, soha nem játszottam velük, vagy ha igen, nem emlékszem rá. A játékok beválogatásának az is szempont volt, hogy mennyire ismerem, mennyire szumulátor és mennyire volt egyedi. Az említett két alkotás egyébként miben hozott újat, vagy miben volt több? Ezek szimulátorok voltak vagy félárkádok? Egyszer kezembe került valami PC Guru vagy Gamestar CD-t talán valami F-16 szim, de már arra sem emlékszem, hogy az vajon ez lehetett -e.

    Az írás egyébként lektorálva van, ha ezek benne maradnak., akkor a lektornak tetszett. A HTKA-s Grgly lektorlája az írást.


    A Flanker 2-nél nem fikáztam, még eredetiben is megvettem a Flankert pedig akkor nem dúskáltam a pénzben finoman szólva, de egyszerűen mindenki áradozott róla. Mi abban az elítélendő, hogy szubjektívan leírtam, hogy a dinamikus hadjárat hiánya miatt egyszerűen elvérzett nálam? Nemhogy a Flanker, de a sokkal kultúráltabb kezelőfelülettel bíró Lock On is, de az is inkább a gépigénye miatt, a bevetés szerkesztője jó lett volna, csak bugos volt sajnos az is. (De erről majd később lesz szó.)

    A bemutató végén le is van írva, hogy attól mert nekem nem tetszett, attól még a szimuláció absztrakciós szintje piszok jó volt és a hibagenerátorral a Falcon felett volt, ahogy remodellben is.

    Szó szerint az van, hogy piszok jó játék volt, de nekem nem tetszett ezek miatt. A Falconnál minden rusnyasága ellenére belőttem a hadjáratot és kaptam orrba szájba az élményt és random taktika helyzeteket úgy, hogy a kisujjamat sem kellett mozdítani. Mai tudássomal sem tudnék egy épkézláb Flanker 2.0 bevetést összehozni annyira botrányos sajnos a kezelő feülete. Amikor az ablakokban az egységek neve nem fér ki rendesen, ott azért az ember felvonja a szemöldöként a minőség kapcsán...

    Összességében nem lehet azt mondani rá, hogy rossz volt, csak nekem szimplán nem jött be. A Falcon 4.0 dinamikus hadjáratai egyszerűen totálisan elavulttá tették a szememben, mert az képes volt megragadni egy katonai repülőgép szimulátor egyik leglényesebb aspektusát, a változatos taktikai környezetet úgy, hogy ne a játékos dolgozzon meg érte. Egyszerűen nem tudott érdekelni, hogy mennyivel rusnyább kinézetű nagy átlagban a Falcon 4.0 és mennyivel ótvarabb a repmodell abban, mert egyszerűen az élvezhetőbb volt a dinamikus hadjárat által nyújtott környezet miatt.

    Magyarországon még a szimulátor bajnokságot is rendeztek a Flankerrel, ezt használták az utód, a Lock On: Modern Air Combat megjelenéséig. Ez azért elárulja azt, hogy egyáltalán nem gagyi alkotásról volt szó.

    Ez hol fikázás? Pont a saját negatív tapasztalatom ellenére írtam, hogy ez bizony jó alkotás és mérföldkő, hiszen lényegéban emiatt a játék miatt létezik ma a DCS World...

    Egyébként anno társszerzőket is felkértem többször, de nemnagyon ajánlkozott senki. A Lock On/DCS World rész meg Reaper is elolvasta - ez majd még odébb van - és még ő sem kifogáslta amit írok, pedig a DCS vonal kapcsán ehhez képest tényleg van mit köpködni. Szerinte teljesen korrekten felsoroltam a pro és kontra dolgokat.
    Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.04.05. 17:30:24