Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • Solt
    #14606
    Kérlek nézz ki belőlem annyit, hogy ezen túl vagyok.

    Amikor ülsz a monitor előtt, akkor nem vonsz le következtetéseket a valósághoz képest? Mondjuk amikor egy fordulót csinálsz, virtuálisan fejjel lefelé vagy, miközben a valóságban meg ülsz? Az nem zavar, ha nem történik semmi, csak az, ha valami "ellentétes"?

    Értem, hogy mit akarsz mondani, csak az agyad nem így dolgozik... VR sisakkal a fejeden az agyad nem a G erőket fogja hiányolni, hanem azt érzékeli majd, hogy mondjuk balra dőlsz, és ehhez társulni fog egy balra dőlő mozgás is. Ha megnézed a VR videókat, akkor a hullámvasutas videóknál pont ez történik... amikor "előredől" a hullámvasút, akkor mindenki előredől, és orra akar esni... Az utasszállító gépek több millió dolláros szimulátorai sem szimulálnak G erőket, mégis fontosnak tartják a több irányú mozgást... gondolom ez sem véletlen.

    macleody #14602: Ha nagyon akarja, üsse kavics! :))