• Yag
    #22193
    Szia Tom.

    Szerintem a GC egy jó script. Nem kell aktiválni és semmi trükk nincs benne, (elvileg) nekem megy gyári DLC nélküli 1.6al PE is és Virágboltos minden DLC verzióval is. Önmagában a Global Company nem jelenik meg sehol. Tehát nem egy nagy gyár vagy válalat amit használni tudsz. A játékon belül egy összekötő kapocs szerepet tölt be az egyes telepített vagy a pályán meglévő gyártó egységek közt. a Crtl+G vel tudod előhívni. Ha itt kapsz egy képernyőt kék háttérrel de semmit nem tudsz csinálni akkor működik és jelen van a GC script. Ha van aktív GC épület a pályán akkor ott lehet menedzselni ha nincs akkor még telepíteni (venni) kell, vagyis venni olyan épületet amikkel a GC működésbe lép. De ezek szintén MODok. Ha csak egy pálya van a MOD mappádban és a GC akkor joggal gondolhatod hogy nem működik. (persze ettől még lehet hogy nálad tényleg nem működik valami miatt, csak még nem derítettük ki miért, ezen vagyunk most :)

    Van olyan pálya ahol előre megvannak a GC által érzékelt leadó helyek ezeket a Market fülön lehet látni, hol mennyit adnak 1000egység valamiért. De van olyan pálya is ahol a Market fül is üres. Ilyenkor a szintén MOD épületekkel lehet bővíteni a pályát vagyis a Globális gyártást. Vagyis annyira alap a pálya amit neked kell kialakítani mit hol termelj a pályán található alapanyagokból.

    Az egyik legjobb GC épület csomag a szerintem a FEDmods.
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!

    FS19_FED_FIllTypes.zip
    FS19_FEDmods.zip
    FS19_FEDmods_Ballenlager.zip
    FS19_FEDmods_Ferienhaus.zip
    FS19_FEDmods_Ferienhaus2.zip
    FS19_FEDmods_Ferienhaus3.zip
    FS19_FEDmods_Produktionen.zip
    FS19_FEDmods_Tiere.zip





    Ebben a videóban bemutatja a srác, hogyan működik a pálya olyan fejlesztésekkel aminek a gyűjtő neve Multifruit ... szinte minden gyártó egységet külön telepíthet és hozzá vannak rendelve a Global Company scripthez így könnyen tudja menedzselni az egész termelést.
    De vannak GC scriptnek saját épülete is. Ha beírod a keresőbe az oldalon, hogy Global Company akkor kidob minden olyan épületett ami képes kommunikálni ezzel a script-el.

    Tehát nem elég csak GC-t letölteni, kell mellé olyan épület csomag + olyan pálya is amik ezt kiszolgálják. A legtöbb pályába már bele vannak építve ezek a GC épületek. Ha nincs akkor töltesz le olyan épületeket gyárakat amikkel tudsz gyártani.
    Gyűjts össze lagalább 5 olyan weboldalt amiben az FS19 MODokat kínálnak. Ezeket a kínált MODokat kell összekombinálnod a játékstílusoddal.




    Az utóbbi pár hétben ezeket a GC épületeket és pályákat teszteltem főként fakitermelő és bányász pályákon, elég nagy a választék és a változatosság. Ha kezdesz majd rálátni ezekre az összefüggésekre, meglátod komoly termelési láncot lehet kiépíteni egyes pályákon, akár 30-40 terméket is le lehet gyártani egy pályán szintem minden alapanyag bevonásával. Vagyis rohadtul meg tudod bonyolítani a saját játékod ha éppen ez a terv.

    Továbbra is azt vallom, időt kell rászánni és tanulni kell a pályákat és a pályákat kiszolgáló MODokat. Tesztelni, próbálni és kidobni ami nem passzol a játék stílusodhoz és megtartani azokat a MODokat amik számodra használhatóak.

    Én most ott tartok, hogy 23GB MOD van a főkönyvtárba amiket kombinálni tudok egymással.
    Persze ehhez át kellett "programozni" hogy ne a "C" meghajtón legyen a MOD mappa mert csak a "C" ből 20GB egy játék MODjára pazarlás szerintem. Ha nem a "C"-n van ez a mappa akkor határ a csillagos ... Szerencsére nagyon rugalmas az FS mod rendszere így szinte minden MOD mindennel tud működni. Ha meg nem akkor amitől fagy hanyagolni kell.

    Az utóbbi időben ezekekkel a pályákkal játszottam amikben a GC script ki van maxolva.

    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    FS19_SlovakVillage.zip
    (minimális bányászat, farming és erdészet) nekem lassú volt a termelés így bele kellett piszkálni a termelési lánc XML-jébe, hogy ne csak az idő menjen a gyártással hanem haszon is legyen rajta. De látványos játszótér főként a bánya miatt és a téglagyártás érdekessé teszi.

    FS19_Mining_Construction_Economy.zip
    Komoly teremlési láncot kell létrehozni bányászható alapanyagok segítségével. A farmingolás itt másodlagos.
    Aranybányászat, építkezés kiegészítés, építőipari és élelmiszer ipari végtermékek gyártása. Saját géppark kell hozzá egy külön MOD csomagban.

    FS19_Pleasant Valley
    Sok-sok bányászható alapanyag, erdészet, farmingolás, főként logisztikai pálya hogyan mozgass nagy mennyiságű alapanyagot különböző helyekre de gyártani is lehet rajta belátás szerint.

    FS19_NF_Marsch
    videóban láthatod.


    Érdemes a pályák bemutató videóit megnézni YT-on. Megnézni, mi minden van a pályán milyen orientációjú, mekkora bányász vagy erdészeti része van stb. Ez mind függ attól milyen stílusban játszol.
    Én előnyben részesítem a bányászatot és az erdészetet vagyis a fakitermelést, kevésbé vagyok szántó vető beállítottságú, de ha kell mert mondjuk gabona kell a végtermékek előállításához akkor persze szántok-vetek-aratok.
    Van aki nem akar bányászkodni vagy fa kivágással tölteni az időt stb. Rád van bízva. Ez egy ilyen játék. Sajnos engem is berántott , rápacsáltam, megkedveltem a globális termelési láncok hajkurászását :) Vigyázat, függőséget okoz !!!
    Utoljára szerkesztette: Yag, 2020.07.28. 15:22:12