Miért XBOX-ról írják át PC-re a játékszoftvereket?
  • Balumann
    #265
    Nem hiszem el, hogy csak nekem tűnne fel a célzás egyre inkább egyszerűsítése. Habár lehet, hogy az a rengeteg ArmAzás felemelte nálam a mércét ilyen szempontból is, de a célzás akkor is túl egyszerű a legtöbb konzolos átiratban. Legjobban talán a Splinterben figyelhető meg, azért a Chaos Theoryban nem osztogattam olyan lazán a fejeseket pisztollyal, mint a Convintionben, ha kiakarok lőni egy lámpát csak simán odaviszem az egeret és puff, szinte célozni sem kell. Én ezt érzem szinte minden játékon, egyértelműbb és nagyobb célkereszt, találati rendszer az teljesen körülbelüli. Ha nem érted mire célzok, akkor próbálj a lába között ellőni, és hogy ez hány játékban lehetséges, hányban meg már azt is találatnak veszi.

    Lehet ebben tényleg kicsit túlzok, és tényleg csak az ArmA meg a taktikai FPS-ezések miatt tűnnek fel ezek szinte elsőre, mindenesetre én nagyon kevés játékkal találkozok, amikben ez ne zavarna. Még a Call of duty-kban is úgy látom, hogy egyre inkább egyszerűsödik, az 1-ben meg az UO kiegészítőjében, talán a 2-ben is azért jóval pontosabban kellett célozni, hogy eltaláld az ellenséget.