#6656
Ez az expedíció pont úgy megy, mint a hófutó. Van, amikor jól, van amikor nem jól.
A Step-et először az orrára állítottam, majd onnan szép lassan továbbdőlt a tetejére. Alig mentem vele, nemhogy egy feladatot megcsináltam. Otthagytam egyelőre és váltottam másik kocsira.
A Loadstar-ral már kicsit tovább jutottam, megépült 2 híd, sikerült egy-két feladatot megcsinálni, aztán kétszer estem le a mélybe. Elsőre talpra érkeztem. Már előtte nem voltam boldog, mert zsákutcába jutottam mikor egy fejlesztés felé haladtam, kerülni kellett és így is nehéz volt az utat találni.
A második esés végét már nem is vártam meg, mérgemben altf4-eltem.
A kocsi igancsak tudott sérülni, ami már eleve zavart és idegesített. De a szikákon való csúszkálás, meg, hogy nem volt képes arra haladni, amerre akartam a csúszkálás miatt, túl sok volt.
A gumik nyomás állítását viszont tudtam használni és segített is, többször is. Bár érdekes, hogy ilyenkor úgy tűnik, mintha a kocsi felfüggesztése állítódna.
És nem csak a köveken segített, hanem egész jól át tudtam menni egy vizes-mocsaras részen alacsony gumonyomással, míg teljesen felfújtnál nem akart már moccanni, csak kapart.
A váltó baromi érdekesen működött. Mivel nálam gombokra vannak állítva a különböző módok, így egyszerűen csak megnyomom az 5-öst és már hátramenetben is van. Csakhogy a beállításokban van belőle 4. És míg a Loadstar váltójánál ez jól működött, addig a Step esetén, aminek nincs hátramenetben több fokozata, nem a Reverse opcióra kellett tennem a gombot, hanem a Reverse 3/3-ra, hogy hátramenetbe kerüljön a kocsi. Szerencsére ez működik a Loadstar-on is, a kérdés, hogy majd működni fog e a Ford-on is vagy állíthatom át.