mudrunnersnowrunner
expeditionsroadcraft
  • Jóózsf István #6584
    Jahogy a kicsi az enyém!?!?!? :-)

    És tényleg. Megnéztem a fájlban. A dedikált gumihoz csak egy értéket adtak meg, de három jár hozzá.:
    Aszfalt tapadás
    Sár tapadás
    És minden egyéb

    Amelyiknek nem adnak értéket az automatikusan az alap értéken dolgozik. És bizony nálam az alap értékek is módosítva vannak.

    Ha rendesen csinálják, akkor így néz ki:
    <WheelFriction _template="Allterrain" BodyFriction="1.7" BodyFrictionAsphalt="1.5" SubstanceFriction="1"/>
    De ennél a guminál csak ennyi a változás:
    <WheelFriction _template="HeavyMudtires" SubstanceFriction="3.1" />
    És ezek az alap értékek:

    BodyFriction="1.7"
    BodyFrictionAsphalt="0.5"
    SubstanceFriction="3.0"

    Azzal az egy tizedes sár érték emeléssel aztán jól ki vagytok segítve!
    Azt még nem árt tudni, hogy az értékek 1 és 10 között állíthatók. A kísérleteim szerint 6 körül már annyira tapad, hogy megfogja a motort. Tehát emelkedőn nem elkapar, hanem lefullad. (Persze lefulladni nem tud csak magas sebességben, így csak megáll a jármű!)
    Ehhez már kell a motorerő emelés is. 7 fölé már én sem megyek!
    Aszfalton meg teljesen mindegy mit állítunk, mert nagy sebességnél így is - úgy is elmegy a tapadás. Ez egy alap hiba a játékban.