#6494
Ez a Buddy egész jó verda lett.
Simán elhurcibáltam a 6-os félpótot terepen.
És még csak nem is DLC gumikat raktam rá, ami a sárban is kiváló, hanem a sajátját, ami sárban csak jó. L-es fokozatban szépen áthalad a saras terepen is.
Egész stabil is, bár azért volt egy-két necces pillanatom, de a gyors kötelezés megmentett.
Mondjuk a sziklás terepen kicsit sérülékeny és elég érdekesen ki tud fordulni a kereke, de ezt már láttam más ilyen felépítésű kocsinál is.
És ennél is úgy megcsinálták az AWD-t, hogy eléggé számít a fogyasztásban.
Mondjuk annak nem tudom, hogy mi a realitás alapja, ha AWD ON, akkor 3,4l/min, ha AWD OFF, akkor 2,4l/min a fogyasztás.
Vagyis daruzásnál nagyon ajánlott kikapcsolni az összkereket.
A 240L+80L üzemanyaggal, meg egy szervízpóttal valahol a területen, egész jól elvoltam. 3 feladatot is megcsináltam. Összeszedtem egy fejlesztést a kimérához, összeszedtem a 6-os félpótot, meg rá a 4 elhagyott cuccot és még egy pótot is leszállítottam, ahova kellett.
Ma jó napot zártam :)