mudrunnersnowrunner
expeditionsroadcraft
  • Jóózsf István #6481
    Értekeztem a modderrel akit korábban említettem és sok érdekes dolgot tudtam meg. Például, hogy a mélyen tisztelt fejlesztőink FIZIKAILAG (!!!) hozzákapcsolták a járművek fülkéit a HANGOKHOZ!!!
    Magyarán, ha valami hangot kelt, lásd; motor, akkor az megjelenik rázkódás formájában. Ezt nem tudom 100%-ban elítélni, mert csak szerették volna érzékeltetni, hogy az a jármű, amivel épp közlekedünk (BELSŐ NÉZETBEN!!!) él.
    Arról nem tehetnek, hogy nekem ez így nem felel meg. Mert megfájdul a képcibálástól a fejem!

    Íme a példa. A "Szülő keret" a kapocs.
    <Sounds
    _template="Default"
    AirHissInterval="12.0"
    DisableReversePitch="false"
    MinDist="10.0"
    Origin="(1.517; 1.177; 0)"
    ParentFrame="BoneCabin_cdt"

    De van ám még.
    Van olyan is, hogy séker szekció. Ennek gondolom ugyan az a feladata.:


    <Shakers>
    <Shaker
    Frame="BoneGearstick"
    MinAngle="(1; 1; 1)"
    MaxAngle="(3; 3; 3)"
    MaxFrequency="0.1"
    />
    </Shakers>

    De ez nem teljesen tisztázott. Mivel ezeket a Kiroveceknél töröltem és mégis rázkódik a fülke, amikor pörgetem a motort.