mudrunnersnowrunner
expeditionsroadcraft
  • Jóózsf István #6297
    Játszottam pár órát a ródkrafttal. Mondhatnám, hogy önfeledten, de sajnos van egy probléma, ami nagyon zavar. A hófutóban van egy kapcsoló ami arra való, hogy a kontroller kormányként működjön. És az nálam magától értetődik. NA azt a kapcsolót ebbe nem tették bele. Cserébe van holtjáték állító csúszka! VÉGRE! Mennyit könyörögtem a fejlesztőknek, hogy tegyék bele a hófutóba!!!
    Szóval a kormányzás szar! Mert úgy működik a kontroller, mint egy billentyűzet gomb. Elhúzom valamelyik irányba a kert és elkezd fordulni a kerék, de csak lassan. Illetve amilyenre állítom az érzékenységet. De nem lineárisan! Sokszor van az, hogy elhúzom valameddig és ott tartom az ívet. Ez egy darabig így van, aztán egyszer csak berántja csutkára a kormányt és nekimegyek a falnak, vagy bárminek. NA ez az egy olyan hibája van a játéknak, ami jelen pillanatban beleszarik a képbe.

    Motorhangot még mindig nem tudnak csinálni, de ráadásul bele is szarnak, mert a Kraznak olyan buta fos hangot adtak, hogy sírni tudnék.

    Ezek ellenére 4-5 órát simán beleborítottam.
    Az a demó nem jó semmire. Próbálta bemutatni a játékot, de inkább elrettentő volt. Így, hogy elkezdtem játszani, még arra is látok esélyt, hogy megszeressem.

    A nemjátékos sofőrök SEGGHÜLYÉK!!!!
    Nem vesznek tudomást egymásról, ami akkor jó, ha elöl egy gyengébb képességű jármű megy és a következő kitolja a sárból. Kivéve ha az első épp tolatni akar. Mert arról nem mond le az istennek sem és akkor megy a csata!
    Nem találják el az ívet és nekimennek a kapu - ajtófélfának. Kacsáznak az úton?!?!? Miért? Direkt szép enyhe íveket csináltam nekik, de...

    Elhiszem, hogy sokaknak tetszik ez a játék. De ők nem tudják, hogy lehetne jobb is. Ha csak a saját sufnijukból előszedik az eddig elért eredményeket - alkatrészeket és össze illesztgetik.

    JA igen! És csak nagyon kevésszer gondoltam az ikszemelszerkesztőre! :-)