mudrunnersnowrunner
expeditionsroadcraft
  • RJoco
    #6220
    Az jött lett az írásomból, hogy nem jó a pálya, hogy ezt kérdezted?
    Akkor az X-be biztos nem jelentkezem. Nem sikerült átadnom amit akartam.
    Nem ez az első régió, ahol a térkép tré. A rövidítési útvonal meg az általam kinézett úttalan út volt. De úgy csinálták meg, hogy bár a sziklafalon valahogy még átküzdöttem magam, a fákon már nem sikerült, mert pont úgy tették le, hogy ne férjek el. A feladat teljesíthető egy nagy kerülővel. Vagy hidat kell építeni, amikor arra lesz már lehetőség. Lehet, hogy túl korán akartam megcsinálni ezt a feladatot.

    Nem rossz a pálya, de 2-3 óra után ezt még nehéz pontosan megmondani. Mint írtam, eddig csak scout-tal voltam kint.

    Az érdekes volt, hogy a Burlakkal elmentem a jégen gond nélkül, míg a mögöttem húzott scout 800 alatt beszakadt.
    És itt van valami grafikai hiba is, amit adott esetben ki is lehet használni. Valamiért lassan töltődnek be a különböző rétegek, így látok egy fehér "nyomvonalat" a jég "alatt", mielőtt megjelenik a teteje. Ha ezt a fehéret követem, akkor nem szakad be a jég. Legalábbis eddig így tapasztaltam. De nem mindig vagy épp nem mindenhol jelenik meg. Még nem volt időm kétszer ugyanarra menni.

    Az útvonalak a használattól amortizálódnak. Saras részen ez már egy ideje jól tapasztalható. Lehet, hogy most megcsinálták a jeges részre is, így nem mehetsz át akárhányszor ugyanazon a szakaszon gond nélkül, mert gyengül és beszakad. A kérdés, hogy mivel ez jég, így vajon képes e visszafagyni, javulni idővel a "nem használattól", hideg éjszakáktól.

    Az biztos, hogy eddig jobb, mint Amur. Inkább Alaszka szintje köré tenném. A sok jég miatt talán fölé. Nehézségben.

    A lényeg, hogy eddig tetszik.