Jóózsf István#6045
A kiadás MINIMUM február közepe - vége.
Ha hozzák a sumák formájukat akkor az erre rakódik. Minthogy egyelőre szó sincs róla,... Lehet akár negyed év, vagy több.
Amikor elindítják a bétát, utána másfél - két hónap. Nyomorult számításaim szerint el kellett volna indulnia egy hónapja.
Más: (Majdnem) Ritkán nézek hófutós - sárfutós hugyubot. Talán ezerből egyet. A többit jobbára le is tiltom. De ez valamiért megragadott. És elgondolkodtatott: Ugyanaz a fejlesztőgárda csinálta, mint a havat. De miért kanyarodtak el ennyire. Látszik a textúrán, hogy "kezdetleges" de valahogy mégis van hangulata a tájnak és magának az útnak is. Ez egy föld út. Úgy is viselkedik. Ezen nincs mit ragozni. Most gy föld út viselkedhet betonkeményen, vagy mocsárként is. Ami nem is lenne meglepő, ha látnánk és tudnánk előre. De valahogy nem érzékelteti velünk, csak ha már benne vagyunk nyakig a sárban.
És a jármű? Mintha élne. Talán a valóságban sem mozog ilyen szépen. Azzal mi lett? Én pontosan látom hogy mi lett, mert látom az ikszemelekben az értékeket, ami az általam faragottnál háromszor-ötször nagyobb. De miért? Ezt azzal sem lehet magyarázni, "merthogy a konzolosok!" Mert a konzolokon szarul kell viselkedni a járműveknek? Vagy...? Vagy a konzolnak nem ugyanannyiba kerül kiszámolni a fizikát? Hát dehogynem! Ha akarnék most azonnal összeraknék egy hajszálra ugyanolyan teljesítményű gépet. Ráadásul a konzolnál grammra pontosan megvan, hogy miből kell gazdálkodni.
Na mindegy. Kicsit elkalandoztam.
A lényeg: Ha azt az utat követik, amin elindultak, akkor ez a játék a világ legismertebb, legelfogadottabb játéka lenne. A világ összes játékosa tudná, hogy mi az a hófutó!