mudrunnersnowrunner
expeditionsroadcraft
  • RJoco
    #5963
    Valahogy úgy, ahogy írod. Te nem nagyon ismered a low fokozatot, hacsak nem a difi miatt, de ahogy nézem, általában inkább állandóan bekapcsoltra állítod fájlban. Nameg a te verdáddal sokszor még az awd-re sincs szükség, nemhogy a difire. Én meg úgy indulok, hogy awd be, aztán motor indít. Ha egy kocsin nincs awd, akkor azt nem használom, mert használhatatlan. Az esetek 99%-ában.

    Szóval a rakomány csúszkálás. Aszfalton elég jól lehet "száguldozni", csak a kanyarokkal kell vigyázni. Nameg amur felejtős ez esetben is.
    Terepen max H fokozat, de főleg low+. Ha nagyon göröngyös, akkor nem nyomom állandóan a w-t, hanem finoman bánok vele. Lefele (low és low-) kapcsolni azért problémás, mert, ha súlyos a teher, akkor nem megy a kocsi.
    Az öttengelyes azov-val vittem 5 fémgerendát egy 6-os félpóton. Volt olyan emelkedő, ahol legyalogoltam volna.
    Szóval low+ az én sebességem. Mondjuk ezt amúgy is gyakran kell használnom. Egyrészt a difi miatt, másrészt hajlamos felváltani 2-be, hogy aztán megálljon és visszaváltson 1-be. Így az állandó difizár ellenére is használva van.
    Az 5 szintes rakományt low mínuszban hoztam le a domboldalról. Lefele sem jó száguldozni. Egy döccenő és máris a levegőben a rakomány. A mocsaras részen azért már gyorsabban haladtam.
    A daru valamennyit segít, de így is el tud mászni a cucc, ha túl gyorsan megyek, a lengéscsillapítás nem tud kompenzálni és pattog a kocsi a seggem alatt.

    A MudRunner bevezetője tanít meg mindjárt arra, hogy, ha látod, hogy kifötör a kocsi kereke, akkor váltsál vissza. Ez a SnowRunner-ban már csak azért is igaz, mert a saras részt szét lehet cseszni, ha állandóan fötör a kerék. Minden áthaladással sokat romlik így az állapota. Ha viszont visszarakom low+-ból low-ba, akkor gond nélkül többször is át tudok menni azon a helyen.

    Ezt a tempót úgy kezelem, hogy valószínű az életben sem száguldozna az ember ilyen talajon, ilyen rakománnyal.
    Asszem pont ennél az atomnál néztem, hogy 5. fokozatban, aszfalton is csak 35 mph-val tud haladni. Vicces, amikor ezzel egy ilyen korlátozótáblát látok. Mintha át tudnám lépni.

    Most nem tudom, hogy valamit mókoltak a jeges aszfaltúttal vagy a dlc-s gumik ennyire tutik, de úgy felmentem és lejöttem egy fagyott úton, hogy nem csúszott meg a kocsi.
    Azért korábban ilyen nem volt. Volt, ahol fel sem tudtam menni, csak, ha fáról fára kapaszkodtam kötéllel. Meg annyira a szélén kellett mennem, hogy a kerék valami havas földet fogjon és tapadjon.

    Nemrég láttam valami képet yt-n, hogy jön egy 5 session. Nem nyomtam rá. Klikkelésvadásznak tűnt. De vajon igaz?