mudrunnersnowrunner
expeditionsroadcraft
  • RJoco
    #5850
    Beüzemeltem a G920 kormányomat.
    Először persze nem az SR-rel próbáltam ki, hanem a ETS2-ben. Gond nélkül ment. Állat vele vezetni. Csak a fékből kell kiszerelnem a rugót vagy épp átcserélni a kuplunggal, mert túl erősen kell nyomni.
    A logitech szoftvere sajnos elintézi a corsair szoftverét és a billentyűzet szivárványozik, ez nem jó. Lehet írni kellene egy kedves levelet a corsair-nek, hogy ugyan már csinálják ezt meg, különben kénytelen leszek lecserélni a billentyűzetüket logitechre.

    Na, de aztán jött az SR. Itt nem futott a logitech szoftvere, de úgy néz ki, hogy ehhez pont kelleni fog.
    Pár perces bíbelődés után sikerült is beállítanom az alap dolgokat. Nagyon állat. Az FFB is. Vissza is vettem kicsit. Mivel a kormány jó sokat tud tekeredni, így a játék ezt ki is használja. Élesebb kanyarnál rendesen kell kapaszkodnom, hogy végállásba tekerjem. Ide kellene a logitech programja, amivel le tudom korlátozni a forgást mondjuk 270 fokra. Flatout-nál is ez kellett, hogy játszható legyen. Érzékenyebb lesz, de jobban az úton tudok maradni. Vagy lassabban vezetek és van időm tekerni.
    Ez a másik rohadt jó dolog benne. A pedálnak hála amelyik autón mindig zár a difi, ott nem kell L-be se váltanom. Egyszerűen finoman nyomom a pedált és lassan haladok. Persze ezt másik kocsival is megtehetem, de, ha kell a difi zár, akkor váltanom kell.
    Jah, amire számítottam is, természetesen a játék elcseszte a billentyűzetbeállításomat és visszarakott mindent alapra. Asszem külön fájlban tárolja ezeket. Ha lesz erőm, akkor megkeresem, beállítom és írásvédetté teszem, hogy a rohadék ne tudja csesztetni.
    De egyelőre még nem tudom, mennyit fogok vele így játszani. ETS2-höz mindenképp tuti. Itt viszont kérdésess. A gyors akasztás nem egyszerű. Nem vált azonnal egérre, hiába nyomogatom a gombjait. A gyorsakasztás meg hát olyan, amilyen. Sosem szerettem.