• Jóózsf István #5753
    Van egy általános "szabály" a motorválasztásnál. Az utolsó a sorban nem a legjobb! Mármint nem a legerősebb, mert legtöbbször inkább a fogyasztásra, vagy sérülékenységre gyúrnak vele, amit legtöbbször bele is írnak a leírásba, csak azt felejtik odaírni, hogy "...VISZONT GYENGÉBB...!!!"

    Amikor magamnak módosítom a motorok paramétereit, akkor az árában jelzem, hogy mekkora a teljesítménye. Olyan formán, hogy többnyire X00-ra végződnek, ami kiváló lehetőség, hogy az utolsó két számjegyet felhasználva jelezzem magamnak, hogy "hányszor 10 lóerős" (vagymi)

    Pöllö:12567 Ahol értelem szerűen a 67 az 670-et jelöl.

    És ige! Mindegyik módosítva van, mert a reakcióidejükkel nem értek egyet. A fejlesztők úgy nyúlnak bele a járművek viselkedésébe, hogy szorzókat tesznek a motorok tulajdonságaiba. A gyorsításnál és a fékezésnél is. Nálam minden motor 1 egésszel gyorsul, (ez a maximális érték) ami annyit tesz, hogy az erejének nincs felfutása. Most engedjük el a valóság nyomaték görbéjét!
    A fékezésnél viszont késedelmet adnak meg ami nálam 0.1 (Ez meg a az ésszerű minimum, mert lehetne 0.00000000000000000000000000000000001 is!)
    Ja igen. Az a rossz hírem, hogy a járműveinken nincs fék! A lassításért is a motor felelős!
    Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2024.04.19. 20:53:51