• Jóózsf István #3608
    Túl nagy felelősség módosításokat feltölteni és üzemben tartani, amit sokan nem is tesznek meg.
    Ez a kisebbik baj. A nagyobbik, hogy mindent valakitől tanulok és szedem össze. Most is jött pár dolog, amíg magamnak megcsinálgattam azt a pár pótkocsit. Tehát nem az enyémek. Ugyan egyeztethetnék a modderrel, de...

    A pótkocsikon olyan kerék van, amiknek "semmilyen" paramétere nincs meghatározva. Tehát nincs tapadásuk. Nyilván pár alapvető dolog bele van írva a fájlokba, de valahogy a tapadást nem tartották fontosnak. A másik nagy baj, hogy az aszfaltnak szintén nincs tapadása. Ezt szintén nem tartották fontosnak a fejlesztők.
    Ide másolok egy-két sort a módosításból:

    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!

    Ez az eredeti fájl:

    <_templates Include="trucks" />
    <TruckWheel
    _template="Heavy"
    Mesh="wheels/two_wheels"
    Radius="0.503"
    Width="1.023"
    >
    <WheelTracks _template="TwoWheels" />
    <WheelSoftness _template="Stiff" />
    <WheelFriction _template="Allterrain" />
    </TruckWheel>


    Hát ez nulla.
    Szemben ezzel:

    <_templates Include="trucks">
    <TruckTire>
    <Mudtires _template="Heavy">
    <WheelTracks _template="Offroad" />
    <WheelSoftness _template="Soft" />
    <WheelFriction _template="HeavyMudtires" />
    </Mudtires>
    </TruckTire>
    </_templates>
    <TruckWheels DamageCapacity="50" Radius="1" Width="1">
    <TruckTires>
    <TruckTire _template="Mudtires" Mesh="wheels/tire_zikz_605r_1" Name="mudtires_zikz605r_1">
    <WheelFriction _template="Mudtires" BodyFriction="6.0" SubstanceFriction="8.0" BodyFrictionAsphalt="9.0" />
    <WheelSoftness _template="Soft" RadiusOffset="0.07" SoftForceScale="0.25" />
    <GameData
    Price="7500"
    UnlockByExploration="false"
    UnlockByRank="1"
    >
    <UiDesc UiDesc="UI_TIRE_MUDTIRES_DESC" UiName="ZIKZ605R" />
    </GameData>
    </TruckTire>
    </TruckTires>
    <TruckRims>
    <TruckRim Mesh="wheels/rim_zikz_605r_1" Name="rim_1">
    <GameData>
    <UiDesc UiDesc="UI_RIM_SUPERHEAVY_MUDTIRES_ZIKZ605_DESC" UiName="ZIKZ605RIM" />
    </GameData>
    </TruckRim>
    </TruckRims>
    </TruckWheels>

    Ez a módosított változata ugyanannak a fájlnak!
    Amit látni kell azok a "FRICTIONOK". Body, substance, body-asphalt És az értékek: 6-8-9(!!!)
    Ha valaki emlékszik arra a táblázatra ami a gumikról szólt... Na ezek a számok AZOK A SZÁMOK! A táblázatban a legnagyobb gyári érték a 3.2 Rögtön az elején ami aszfaltra vonatkozott. A módosításban ez az érték 9 és ezt nem úgy kell venni, hogy kilenc a százból, vagy az egymillióból, hanem ezek szorzók!


    Azt gondoltam, hogy ha valakinek feltétlen szüksége van azokra a változtatásokra amiket én is eszközölök, akkor feltolom egy tárhelyre és garázdálkodjon kedvére!

    A Taymyr-ral kapcsolatban az volt talán az első pálya, ahol kifejezetten ráfeküdtek a fejlesztők a kocsirongálásra. Nekem is fájt miatta fejem eleget. Akkor még úgy volt, hogy ha nem direktben "A" sebességben mentél, hanem "H"-ban vagy LOW-ban akkor nem sérült ugyanott a járgány. Ma már mindegy. Még jobban megszigorították. Sokszor felkiáltok, hogy: "Dehát, nem is volt ott semmi!" És tényleg nem, de "játék jobban tudja"!

    Amúgy a pótos modder jól csinálta. Tudott olyan dolgot, amit én így sem tudok, pedig látom, hogy hol módosított a fájlokban. Csak tippelni tudok arra, hogy nála hiába puhább-gyengébb a felfüggesztés "rugója" mégsem ülnek be a járművek terheléskor. Illetve nem annyira. Egyszerűen olyan, mintha "kikapcsolta" volna azt a részt ami ezért felel. Látom is, hogy melyik az a sor, de egyszerűen nem tudom mire való. Milyen hatása van konkrétan!

    Na mára ennyi büntetés elég lesz nektek!