• Oldgamer
    #2975
    Őszinte leszek: mikor az összes gumiabroncs variáció elérhetővé vált, akkor 2-féle abroncsot használtam ezekből.
    Most fejből nem tudom a pontos típusát megmondani, inkább csak körülírni: a mocsárjáró széles abroncsot, meg a nyújtott, kissé keskenyebb nagy rücsis változatot. A többi úgy éreztem szinte kuka, alig érnek valamit.
    Sok szó esik a borulásról a kezdők részèről itt a fórumon, nekik azt javasolnám, hogy a dupla hátsó kereket tegyék fel a járműre minél hamarabb úgy, hogy a rugózása a kocsinak legyen alacsony. Így széles nyomtáv fog párosulni az alacsony súlyponttal, ezáltal sokkal nehezebb lesz megburítani a vasat. Lehet egyértelműt írtam most le, de ki tudja, lehet tudtam mégis újdonságot írni a borulékony újoncaknak. :)