• Balumann
    #62
    Jaj már megint ez a "nehéz megérteni", miért lenne nehéz. Nem nehéz az, csak nincs értelme, mert nem az! Vagy ennyi erővel akkor az Uncharted 2 is lehet az...

    "Armed assault hatalmas szabadságát és AI-ját szerintem ne firtassuk,olyan botrányosan bugos szemét az egész,az AI pedig sík hülye. Látom ezt az irányt díjazod.:)"

    Való igaz, hogy rengeteg hibája van, és az is hogy alapból az 1-ben és 2-ben is (bár utóbbiban már a patch sokat javít) az AI nagyon gyenge. Azonban most a jön a lényeg, a játék lehetővé teszi különféle addonok használatát, többek között olyan addonokét is mint a grouplink, vagy az ACE mód.
    A grouplink főként AI módosító (meg jónéhány effektet is rak be), teljesen felülbírálja és irányítja az AI-t, csoportokba szerveződnek, fedezékbe bújnak, ha nem látnak mozognak és keresnek, átkutatják az épületet is, beszállnak járművekbe és fegyverekbe (elütni is megpróbálnak ha tudnak), lefekszenek ha lőnek rájuk, nem mindig találnak el, erősítést hívnak, ha nincs fedezék füstöt dobnak, gránátoznak, stb. Ugyan ez az addon létezik a 2-höz is, bár abban inkább az ACE 2 módot használják, ami meg szinte már teljesen más, milliószor jobb játékot ad, missziókat is már csak ahhoz adnak.
    Én kb. másfél évig játszottam az 1-el főként coopban, és néhány hónapig a 2-vel is (gépigénnyel problémák is vannak). Ha lesz jobb gépem valószínűleg eredetiben is megveszem a 2-t (vagy az újat ami hamarosan jön).

    Az ArmA 2 storyban (ami coopban is végigvihető ugye) is nagyon jó volt, sok helyen nagyon izgalmas, sok helyen meg kicsit lazább, inkább keresgélős, információszerzős.

    Úgyhogy igen jól látod, inkább ezt az irányt díjazom, mint az *Uncharted féle tucatfosokat*.

    Nem várom el, hogy minden játék annyira bonyolult és összetett legyen mint az ArmA (sőt ne is próbálkozzanak, mert ahhoz tudni is kell játékot készíteni), de szóval egy kicsit elegem van az ilyen pár gombos, gamepaddal irányítható, teljesen lineáris, inkább interaktív filmnek tekinthető, néhol teljesen képtelen lövöldözős jelenetekkel és béna AI -val rendelkező TPS/FPS -ekből.

    Jah és csak hogy értsd miről papoltam a másik topikban a pc-konzol vitánkon (a válaszomat vszínűleg nem nézted már), hogy mit értek azon, hogy nem használják ki a PC lehetőségeit. Írtam a módkészítést, pályakészítés, küldetésszerkesztés (coop és multiplayer is), scriptelhetőség és fejleszthetőség, az irányítás testreszabhatósága (pl. működik a freetrack nézelődéshez (szinte bármilyen olcsó webkamera és fejlámpa), joystick a repülőkhöz, gamepad a földi és vizi járművekhez, billegér a katonáskodáshoz), és stb.