• Ferrer
    #21
    "A felhasználó miért járna jól? Az eddig is ingyen/1-2 dollárért letöltött app helyett, amiben nem volt reklám, most letöltheti ugyanazt reklámmal. Szó se róla, a fejlesztőknek jó lesz a cucc, de a usereknek épp kevésbé."

    Rengeteg appban eddig is volt reklám. Akik eddig nem szerették volna reklámmal "rondítani" az appjukat, ezután se valószínű, hogy fogják. A választás szabadsága. Nem csak az eddigi appok miatt lesz jó ez a rendszer (amelyeknek talán még az árát is csökkenthetik emiatt!), de valszeg újabb fejlesztőket is ösztönözni fog még jobb programok fejlesztésére. Mondjuk az majd kiderül a gyakorlatban, mennyi bevételhez is juthatnak valójában a 60%-os nyereségből.

    Meg aztán ezek a reklámok nem is olyan hagyományos "tapló" bannerek lesznek, amik linkekre mutatnak, hanem interaktívak. Szerintem a többségnek tetszeni fognak.