Jövőre feltámad a legendás sorozat
  • grebber
    #18
    XCOM: Julian Gollop nem ezt az utat járná.

    Az újragondolt XCOM játékban úgy fest, hogy fekete pacákat kell halommá lőnünk sajátszemmel nézetben és valós időben, az eredeti XCOM játékok izom3D perspektívájával és körökre osztott harcrendszerével szemben. A Gamasutra XCOM cikkéhez hozzászólt az eredeti XCOM játékok - és a Laser Squad - atyja, Julian Gollop és kifejtette, hogy ha rajta múlt volna - de sajnos senki sem kérdezte -, akkor az új játékot is körökre osztott stratégiaként dobta volna piacra. Az már más kérdés, hogy manapság képtelenség egy körökre osztott játékot átverni a kiadókon, mivel azonnal kirohannak a világból, amint meghallják a körökre osztott jelzőt.

    Gollop ugyanakkor nem érti a kiadók hozzáállását, hiszen számos körökre osztott játék él és virul a piacon (csak máshogy reklámozták őket). Az Advance Wars vagy a Final Fantasy Tactics, sőt még a Pokémon játékok is körökre osztott rendszerben működnek. Talán pont ezért fejleszt most egy körökre osztott taktikai szerepjátékot a Nintendo 3DS-re. Gollop szerint, ha jó a dizájn mindegy, hogy körökre osztott-e vagy sem a játék. Abszolút egyetértünk. Vesszenek a Chrysalisok által megfertőzött kiadó vezérek.

    info: Hardwired