
Off/Warez Topik, erre klikk.size
Multiplayer nevek: persian0077, ratgab, Sully1979, Cevys, norcii90, BIZ88, PowerSlave87, Atkamon, medve01, Arkimonde87, Gundark1980, ConstantinHUN, Royal_tipu, MerlinW_HUN, H3xHUN, l0lhunter, renji00, hunRage47, geng20, barcageri, xingjian, Logan8523, mgjani, penge468, wendi1106, Regnellahc, Dr.Assassino, Krysael, R4tB4G, Amurass
Ha van betervezett közös MP meccs, az ide lesz kiírva!
TEAMSPEAK 3 szerver:
ip: reddawn.hu
port: 9987
pw: nincs
CLAN channel alatt
az ACBrotherhood szoba, oda pw: 42368
-
Gary #6537 Szerintem attól, hogy ki nyomja hamarabb a támadást. Ebbe meg minden elektronika benne van. Ha minden hardware tényezőt kihagyunk, akkor is ott van még a leggyengébb pontja a multinak, a hálózat, azon belül pedig a LAG. Amelyik játékostól előbb érkezik be az infó, az marad állva.
Két érdekes példa, ami velem történt (lehet, hogy föl kellene venni - na nem a csodás játékom miatt, csak az ilyen esetek bemutatására):
Az egyik a San Donato-i pályán történt azon a részen, ahol az a sok apró romos épület van. Még nem töltött vissza a smoke és hallom a suttogást, épp kiérnék a szabadba egy épületből, előttem senki, hát futás... egyik kis épület mellet el, a másikon át, majd épp kettő között vagyok, mikor eltávolodik a kamera, majd visszaugrik ahhoz az épülethez, amelyikből először kifutottam a suttogás miatt és ott a bejárat fölötti kiálló gerendáról hullok alá holtan. Mikor már minimum 10 másodperce futottam!
A másik példa, megyek, balra tőlem a két boltíves párhuzamos átjáró, tervezem, hogy ott átmegyek, mielőtt befordulnék jön velem szembe kicsit jobbról egy áldozat, kiszúrom, lock-ol, de még smoke-nyi távolságra sincs a közelemben, így én balra elfutok az átjárón, de a még át sem érek rajta, mikor lejátssza nekem az animációt, hogy a sarkon a nyakamba ugorva lemészároltak. Ez remek, 3-4 métert átugrik úgy, hogy a levegőben fordul be a sarkon.