Heroes of Might and Magic Online
  • Shockwave
    #45
    Hát ha vki nagyon akar vele játszani, vannak programok amikkel kreálhatsz magadnak ázsiai IP címet, osztán nyomás fel. Mondjuk a játék nyelve továbbra is nagyon "chinglish" azaz kínangol, béta-teszt ide vagy oda. Kedvencem az a küldetés volt ahol rakás "Sanguine Orc Head"-et kellett összegyűjteni... kis kínai ugye nem tudja hogy ilyet angol/amerikai ember nem mond, a véres orkfej az "Bloody Orc Head" szimplán.

    Amúgy nekem sok minden tetszett a játékban - a grafika OK volt, nem kimagasló de updatelt HOMMIIInak jó volt, a varázslatok/skillek fejlődése ötletes volt ahogy a WOGból lopott lényfejlődés is (bár az hogy be kellett áldozni a lényeidet a fejlesztéshez agyatlan marhaság). Viszont nagyon elszúrták az egész online részét a dolognak, sima HOMMIII stílusú pályák kellettek volna ahol egymás ellen játszhatunk, különböző királyságok egymás elleni hódító harcai WOW módra (pl. Bracada (Tower) lerohanja Eofoolt (Inferno). De ehelyett uncsi egyforma battlefield map-eket kaptunk amiket ráadásul 9-szer meg kellett csinálni hogyha elég nyersanyagot akartál szerezni. Én 39-es szintig vittem el a hősöm, utána meguntam az egészet.

    Kár, mert ezzel az engine-el lehetne egy normál, frissített online HOMMIII-at kreálni, némi újítással. Ha többet értenék a programozáshoz, megtenném...