
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
#412020
Nem,nincsen script 
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
"Korábban már azért is én voltam a hülye, hogy manipuláltnak kiáltottam ki a MM-et, de bizonyságot nyert, hogy valóban az. Az 50% winrate tartása miatt, az MM így osztja a köröket, ettől jön az állandó szívatós napok, ami eleve kritikán aluli játékélményt okoz.
Nos figyelem azóta is játékmeneteket, és nem csak az MM-el "csal" a játék, hanem kb, mindennel, így az RNG-nek is pont semmi köze a randomhoz olykor, egyszerűen az is ellehetetleníti a játékot, és azt, hogy esély legyen pl. szakasszal megfogni a vesztes kört.
Na ez viszont felháborító és vérlázító, hogy honnan veszi bármilyen fejlesztői csapat a bátorságot, hogy ilyet megtegyen? Undorító, és gusztustalan az amit a WG fejlesztői csapata és az egész stáb megenged magának.
Egyszerűen hihetetlen, hogy mindennel büntet a játék, bünteti a szakaszt, állandó + tier, még véletlenül sem lehet maximum azonos, vagy Isten őrizz kisebb tier ellen játszani. Amikor bekerülsz a vesztened KELL szakaszba, nemhogy full piros a csapatod, de a szórás is mesterséges és tuti hogy pattan, vagy a földet találja el vagy bármit, ami kitakarja a célzási kör 10%-át a tank elől. Még csak véletlenül se tudjak/tudjunk tenni bármit is ez ellen.
Egyértelműen semmi köze a (generált) véletlenhez, legalábbis ilyenkor.
Ez nem csak az én véleményem.
Csak gratulálni tudok a WG csapatának ehhez az egész csaláshoz, igazán büszkék lehettek magatokra! Megöltétek a tiszta és szabad játékot!"
Utoljára szerkesztette: joe662, 2020.01.28. 14:10:53