
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
AJensen #410908 Rengeteg videóst szoktam nézni. Ebből nekem csak az a furcsa, hogy a meccseik nagy része olyan, ahol vajnyi keveset erőlködik a taktikával, mert folyamatosan egy jóval gyengébb ellenfél ellen játszik.
Persze, vannak a nagyon jó játékosok a szuperek, ezt nem is vonom kétségbe. Nálam ott siklott el a dolog, hogy a meccseim első felében totál nem értettem a játékot, és ez nem most volt, anno régen. Már akkor felemás volt a játék tutorial része. Ott erősen lecsúszott a gy/v arányom + a tankok nem jó ismerete. Azóta rengeteget fejlődtem mégsem tudom úgy visszahozni, ahogy te leírod. Posztoltam ide egy képet korábban, tekerj vissza a kommentek között. Centurion 5/1-el egyedül én voltam képes érdemi eredményt elérni a meccsen belül. Másik oldalt természetesen unicum játékos volt. Meccsen belül 2x úgy kaptam lövést, amit az rng védett ki nekem, de a csapat elbukott, mert annyi tank ellen már nem tudtam mit kezdeni. Ezek az átlag meccseim. Folyamatosan csak ezt kapom. Tudom mikor támadjak és mikor húzódjak vissza, sokszor vagyok képes fordítani, de még így is elsiklik nálam valami. Nem vagyok unicum játékos, erős zöld és halvány kék közé sorolnám magam, de nem ez látszik a játék által kreált meccseimből, ahol pl. egy több skilles progetto-val 3-ból 2x mellé lő a tank teljes szűküléssel.
A feltételezésem továbbra is fenntartom, hogy egy szintre belőtt játékos nem tud annyit fejlődni, hogy mondjuk narancsból halvány kék szintet csináljon. Főleg most, amikor 3 perces csaták vannak, ahol a tankok nagy része még a kezdőről sem tud elindulni a rossz pálya desing miatt, és az új a normálnál gyorsabb gépek miatt.