banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • AJensen
    #410906
    A probléma az többek között, hogy nem lenne ennyi piroska, ha normális oktató része lenne a játéknak. Elmagyarázná, hogy nem csak az W-t kell nyomni, hogy játssz. Az a megdöbbentő, hogy ez e-sport játék, amit nem hiszem, hogy nem néznek a fiatalok. Lényegében a wot úgy neveli ki az új generációs játékosait, hogy fogalmuk sincs mit játszanak. Azért meg, hogy ne máshol költse a pénzét inkább a normál játékossal szórakoznak, pedig én se keveset költöttem rá, de ezt valahogy nagyon nem veszi figyelembe.
    Hogy ne állandóan 2-vel kisebb szinten játsszak, hogy a csoda rng ne pof**** bele annyit a csatáimba, és ne védje a hü*** a láthatatlan mező. Én most már 2-3 éve küzdök azzal, hogy a mostani szintemet feljebb vigyem. Felmegy 0,10-0,15%-ot majd hirtelen megint elfelejtek játszani a játék szerint, és visszaesek ugyanoda. Szerintem ez se a játékosbarát üzlet része. A logikát nem értem. Hogy költsek többet a játékra, ha nincs meg a sikerélményem, amiért kitanultam a játék lényegét. Időt és energiát tettem bele nem keveset, amit azzal büntet, hogy folyamatosan gáncsol.
    Persze itt is működik a szerencsejáték hatás, ha nem ment elsőre, akkor majd másodszor meg sokadszor biztos dob valamit gép. Dob, csak nem azt, amiért kitanultad a játékot.
    A játékot egyébként okosan védték le. F2p-nek van álcázva, de erősen p2w, amiért támadható lehetne, mert becsapja a fogyasztót, de ez már egy másik történet.
    Utoljára szerkesztette: AJensen, 2019.10.20. 07:57:59