
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
AJensen #410724 2-3 órát már csak vesződni sem érdemes itt semmivel. Nálam mindig az jött le, minél több időt öltem bele egy adott cél elérésébe, annál távolabb kerültem tőle, mert a játék figyelte mennyire akarom azt.
bekescsaba - 1 esetleg 2 hónapja jött egy patch, miután totálisan borult az mm, és a játszhatóság. Nem tudom ki mennyiszer találkozott az elmúlt időszakban 15-0 vagy 0-15-ös meccsekkel, de nekem sikerült újra megélnem. Ennyire rottyon 3 éve volt a játék, amikor tömegesen kezdtek elvándorolni a játékosok az egyoldalú szívatás miatt. Ma, ha 15-5 vagy fordítva sikerül összehozni, akkor már játszható a játék.
Azt ideszámolva, hogy sebezhetsz akármennyit, ha a paradicsomoknak odaadta a meccset, ha sikerül, mert sajnos igen van olyan meccs, hogy 3 skilles maxos legénységgel sem találsz el semmit egy lézerpontos tankágyúval.
Ebből jön, hogy a WG megbukott, mint fejlesztőcég, mert képtelenek bundázás nélkül a játékosok valódi képességei alapján kibalanszolt játékmenetre és mm-re. 8 éves játékról beszélünk, ez idő alatt már egy következő generációs fejlesztő is elvégzi az iskolát majdnem 2x.
A játék azért van, hogy kiszolgáljon egy igényt, nem pedig azért, hogy játszható legyen.
Én már kidühöngtem magam ezen, amiért utólag is elnézést kérek a nem megfelelő viselkedésért.
Utoljára szerkesztette: AJensen, 2019.09.22. 08:41:48