
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
Pares #409937 Nem ezzel van a baj, ez egy árkád játék, és jól van ez így. Az inkonzisztenciával van a baj. Hogy míg egy csomó tankon olyan retardált "gyenge"pontok vannak, mint a teleszkóp, vagy valami tank integritásának szempontjából teljesen irreleváns kiálló rész, amit boldog-boldogtalan könnyedén át tud lőni, addig az ágyúcső eltalálása szinte nulla gondot okoz az eltalált tanknak. Vagy amikor egy JagdE100 rálő egy könnyű tankra, és a lánctalp elnyeli a lövést, a könnyű tank meg olyan gyorsan megjavítja a lánctalpát, hogy még a lendületét sem veszti el, és hasonlók. +-25%-os, minden releváns (pontosság, sebzés, átütés) dologra hatással lévő RNJesusról, és a sok 1% HP-n vagy 1HP-n futkosó tankról, akik a nyilvánvalóan nem teljesen random RNG miatt létezhetnek, nem is beszélve...
Az ember egy idő után megtanul ezekkel élni, csak van, amikor töményen ömlik ez a szar, és betelik vele a pohár.
Amúgy pont tegnap telepítettem a WT-t. A felhasználói felület valami botrányosan szar (legalábbis a WoT-hoz képest), a grafika is szerintem közelébe nem ér a WoT-nak (mind a kettőt maximum beállítások mellett összehasonlítva).
A játékmenet viszont tetszik. Totális noobként indítottam néhány valósághű csatát az alap PzIII-al, hát néhány percnél tovább nem maradtam életben :D Időbe telik, míg a WoT-os random árkádról átszokik az ember és levedli a rossz szokásait. Főleg az RNG és a retardált spot rendszer hiánya tetszik.
Utoljára szerkesztette: Pares, 2019.06.17. 16:23:42