banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • nemtudommivan
    #409238
    Frontline változások. Jo reggelt kívánok a wg-nek...
    Scheff oldalárol másoltam.


    A VÉDŐK VISSZAVÁGNAK A KÖVETKEZŐ FRONTLINE EPIZÓDBAN

    A jövőhéten kezdődő negyedik Frontline epizódban nagyobb eséllyel indulunk majd védő oldalról.

    A Frontline csatákkal rengeteg probléma van, de az egyik legjelentősebb, hogy védő oldalról csak a legritkább esetekben lehet nyerni. A Wargaming elhatározta, hogy orvosolja ezt a problémát, és megkönnyíti a védők dolgát.



    A LÉGICSAPÁST ERŐSEBBÉ TESZIK
    Ez a legritkábban használt harci utasítás, ezért növelik a sebzését és a területre ható sebzését, de az egyensúly fenntartása érdekében az átütési értékét visszább veszik. Pontos adatok ugyan nem ismertek, de a jövőhéten kezdődő negyedik epizódban mindenképp próbáljátok ki, hogy milyen lett!

    AZ ÜTEGEK OLDALÁN NÖVELIK A PÁNCÉLZATOT
    Két dolgot vett észre a Wargaming. Az egyik, hogy a könnyű tankok rendszerint berohannak az ellenséges vonalak mögé, a másik, hogy a tankvadászok és a magasabb átütéssel rendelkező egységek biztonságos pozíciókból sebzik az ütegeket, ami ellen a védők mit sem tehetnek. Eldöntötték, hogy az ütegeknek 165 milliméterről 180 milliméterre növelik az oldal páncélzatukat, ezáltal az említett két probléma remélhetőleg megszűnik.

    AZ ENGINEERING ÉS A RESPAWN PONTOK MÓDOSULNAK
    A Wargaming továbbá azt is észrevette, hogy a támadók rendszerint túl gyorsan elfoglalják az első bázisokat, ugyanis a védők még úton vannak, amikor a kimaxolt Engineeringgel rendelkező támadók már rég foglalják a bázist. Így aztán a támadóknál az Engineering hatását csökkentik.

    1. szintnél - 1,6 helyett 1,5
    2. szintnél - 1,6 helyett 1,5
    3. szintnél - 1,8 helyett 1,7
    4. szintnél - 1,8 helyett 1,7
    5. szintnél - 2,0 helyett 1,8
    Néhány respawn pont helyzetét is megváltoztatják. Általánosságban távolabb lesznek a csaták középpontjától. Erre azért van szükség, mert bizonyos esetekben a respawnolt támadó egységeket azonnal megsemmisítik a közelben tartózkodó ellenséges védő tankok.