banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • nemtudommivan
    #408928
    Én a pályákkal vagyok így. Ugyanazok a sablonos szarok. Egyik szélén a heavyk másik szélén a medek csoportosulva . Középen meg a halálzóna ahova senki nem megy. Gyakorlatilag a teljes pálya 5%-a van használva ott dől el a csata. Tundra például. Okádok ha meglátom hogy berak oda.
    Ott volt például az északnyugat. Imádtam . Több irányból támadható különálló pályarészek ahol kemper pistike nem tudott egy bokorba beállva lőni minden irányba. Ott hoztam le a legtöbb csatát egyedül. Gondolom azért is vették ki mert szaros pistikéknek túl bonyolult volt.
    Vagy a port map. Azt is imádtam. A házak között teljes arty fedezékben mehetett a pofozkodás. Ok az eleje az áttörés nyögvenyelős volt de az hogy valaki àttört még nem jelentett győzelmet.
    A WG-nek az kell hogy 5 perc alatt lemenjen a csata. Csoda hogy malinovka még bent van. Beterelik egy csőbe a tankokat és "üssétek szét egymást 2perc alatt" Nem is értem hogy highway miért akkora. Felesleges kocsikázás percekig egy heavyvel Ugyis csak az van mint a többi pályan. Elérni a dühöngőbe és bokszolni. Sehova máshova nem mehetsz mert véged. Nem csodálkozok hogy sokan csak mediummal tolják.