
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
bekescsaba #406556 Enszk. 3 perc 15 mp alatt kikaptunk 15: 2-re. 4-et tudtam lőnni, amiből 3 lepattant az OHO frontpáncéljáról, Cserébe 498-at vert az Object 705 fejlesztett tornyába. Én sosem tudtam ekkorát sebezni egy heavy tankba.
Hiszem, hogy manipuláltak a csaták. Valaki magyarázza már el, hogy miért gyorsultak így fel a meccsek, és mi okozza ezt a rengeteg nagy különbségű győzelmet?
Régen a nagyobb camp miatt voltak kiegyensúlyozattabbak a csaták?
Mi történt?
Miért van az, hogy az első két lövésből megmondom, hogy nyerünk, vagy kikapunk. Minden csatára jelelemző lett, hogy 1 perc múlva már jelentős HP előnyben van az egyik csapat, és soha, de soha nem lehet megfordítani a meccset két perc eltelte után.