
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
#404754
Olvastam Kotomicuki ujabb panaszát, az jött le hogy tulsjdonképpen a saját teljesítményével elégedetlen, mert régen jobb volt, de ezért a játékot okolja, és abban nem a bugokat, rng-t, balanszt, vagy valami kézzelfogható dolgot, hanem ráhúzott helyette egy script konteót ami igazolja hogy miért megy szarabbul.
Nos mondok egy hétköznapibb okot erre, az pedig a 8 éve tartó játékmechanika, tartalom, stb. és játékos evolúció.
Régen, évekkel ezelőt több volt a párezer csatás, streameket (streamerek sem léteztek szinte), ismertetőket hírből sem ismerő játékos, kevesebb goldammo fogyott, mert nem volt mindig event meg mindenféle booster, akció, egy rahedli új prém tank, stb. és kicsit nehezebb volt kigazdálkodni a luxust, a játékot lassabban lehetett játszani, szóval kevesebb skill is elég volt egy jó zöld stathoz.
Azt is be kéne látni hogy mindenkinél kialakul egy skill szint ami még kényelmesen hozható, (ezt tudatosan fejleszthető, de most nem az e sportról van szó) és e felett csak extra koncentrációval, görcsöléssel, stb. megy ami sokakat frusztrál, ráadásul manapság már kevés az a tudásszint amivel régebben jól boldogultak, mert hiába ekézik az átjátékost, kevesebb a fogalmatlan mint régen és ezért nehezebb teljesíteni az kívánt szinten...