
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
asolyom #403038 Félreértettél! Én nem várom el, hogy egy T8-ban egy az egyben menjek T10 ellen, és legyen esélyem. Viszont annyit lehetne javítani a MM-en, hogy ne én érezzem szinte állandóan a küszködést.
Éppen most járt le egy 2 órás boost, amiben a Caernarvont próbáltam húzni. Az MM besorolás az alábbi volt.
13 csata
8x T10 (3-5-7)
3x T9 (5-10)
1x full T8
1x T8 (3-5-7 top tier)
Akárki bizonygatja az ellenkezőjét, ez a MM bizony el van szúrva rendesen! A T8-as tankok élvezeti faktora (netán húzása) az átlag játékosok számára egyenlő a nullával. Ez van, pedig ezen lehetne javítani, ha a fejlesztő akarná, csak éppen szerintük a MM-el minden a legnagyobb rendben van, és azok a fránya tier limites tankok a hibásak. Na persze! Mindjárt el is hiszem.
Ha meg még összeesküvés elméletet is akarok gyártani, akkor az mondanám, hogy a fejlesztőknek nagyon is jó így, mert legalább a sok idióta, aki T8 tankok húzására adja a fejét, akkor kénytelen jó sok drága lőszert ellőni, ha szeretne sebezni, és xp-t szerezni. Persze lehet mondani, hogy flankelni kell, meg a gyenge pontokra lőni, csak éppen ez nem mindig kivitelezhető, főleg nem HT-kal.