banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • Maala
    #403035
    Szerintem meg az a baj, hogy T8 tankként azt várod (várja el sok ember), hogy T10-es tankokat verj meg 1 az 1-ben. Emiatt van a power creep, és emiatt lettek egyes tankok teljesen használhatatlanok - állítólag, nekem érdekes módon működni szoktak. Esetleg taktikusan gondolkodni nem lehetne abban a T8 tankban? Kilőni annak a V4-nek a támogatását, aztán láncolni, és flankelni? Nem ez adja a legnagyobb játékélményt, amikor kijátszod a másikat?

    De egyszerűbb sírni amiatt, hogy mennyire OP az a T10 tank, ha szembe jön veled; hogy milyen szar az MM, hogy egy Foch B-t rakott be ellene (ami a 6 lőszerével önmagában kb. fél percre ki tudná venni a játékból, lol.); és hogy miért is nincs skill alapú MM.

    Ranked S1 jól megmutatta, mi történik, ha kizárólag értelmes játékosok kerülnek be csak egy csatába. A pályának csak és kizárólag egy adott része van használva, a csata pedig 95%-ban eldől azon, hogy kinek hal meg előbb 1 tankja, amiből hógolyó-effektus miatt még nagyobb előnye lesz a másik csapatnak. De igaz, artyval jó móka volt stunolgatni a játékosokat, meg egyszerre 5 tankot. :-)

    Köszi, részemről inkább maradok a változatosabb játéknál, mind a játékosok, mind a tankok +2/-2 tier-je esetén.