banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • asolyom
    #403033
    Érdekes a WG legutóbbi irománya a tier limites tankokkal kapcsolatban. Ha jól értem ezeket a T8 gépeket okolják azért a panaszokért, hogy túl sokszor rakja a MM az embereket +2 tierbe. Nem vagyok ennek a szakértője, de ez nekem egy humbugnak tűnik. Egyrészt manapság szinte alig látni tier limites tankot, az emberek leszoktak a velük való játékról. Másrészt akkor a T6-osok miért kapnak aránytalanul sok T8-as csatát, vagy a T7-esek aránytalanul sok T9-et? Hm?

    Nyilván a MM algoritmusa teljesen rendben van, csak azok a fránya tier limites tankok. Ez olyan, mint amit annak idején a nagyszerű Hofi Géza mondott; azért nem lett gól, mert szögletes volt a kapufa, és nem henger alakú.

    Kíváncsi vagyok, hogy ha már nem lesz egy tier limites tank sem a játékban, akkor mire lehet majd fogni a hulladék MM-et. Habár nem úgy tűnik, hogy a tier limites tankok kivétele annyira villám tempóban történik meg.

    Egyébként meg egyre inkább az az érzésem, hogy sok esetben nem is maga a +2 tier probléma (bár az arányaiban szerintem tényleg túl sok a +2 tieres meccs), hanem ahogy itt azt már többen írták a 3-5-7-es template esetén nagyon nagy baj, ha a top top tier tankokból 1 esetleg 2 "zokni". Ilyenkor tuti a bukta. Múltkor is egy 50 WN8-as IS-7-es a térkép sarkában kempelte végig a meccset. Csak azt nem tudom, hogy az ilyen embernek (ha egyáltalán ember volt) mi adja a játék élményt. Ez ugyebár azt jelenti, hogy az egyik csapat alapból egy tankkal kevesebbel indul. Ha ez történetesen egy top tank, akkor még súlyosabb probléma. Egy 5-10-es template, vagy full T8 esetén viszonylag kisebb problémát jelent, noha ott sem elhanyagolható.

    Továbbra is úgy gondolom, hogy az általános játék élményt csak úgy lehetne javítani, ha a tier lépést egy bizonyos szintű játék tudáshoz kötnék, így aztán a bot programok létjogosultsága is megszűnne, és nem lennének T8-10-ben olyan játékosok, hogy "nyomom a W-t, lövök kettőt, aztán meghalok". És itt nem arra gondolok, hogy csak unikumok játszhassanak magasabb tierekben, de egy olyan szintet meg lehetnek húzni, amit egy átlagos képességű ember is el tud érni. Persze ez soha nem lesz így, mert a fejlesztőnek ez nem érdeke. Neki az nagyon jó, ha az 50 WN8-as valaki vesz egy prémium tankot, és azon 10k csata alatt összefarmol annyi xp-t, hogy megint csak pénzért free xp-vé alakítsa, és kihúzza az IS-7-et, amivel aztán a sarokban üldögélve pislog, mint hal a szatyorban.
    Utoljára szerkesztette: asolyom, 2018.05.24. 07:01:12