
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
#402464
Biztos olvastàk a tegnapi kommentedet:-DDD
Fejlesztői hírrepeszek #291 - Mi várható még a WOT-ban?
felmérések szerint a játékosok nagy hányada szereti az új átdolgozott térképeket.
Vannak tervek 10 térkép újraegyensúlyozására, de jelenleg nem dolgoznak át teljesen egyet sem, csak apróbb egyensúlyi problémákat korrigálnak.
Studzianki természetesen kapcsolódik a lengyelekhez és ha minden terv szerint megy, a lengyel tankokkal együtt érkezik majd. Ezt a térképet könnyebb volt megcsinálni, mert nem városi pálya.
A WG-nek két terve is Kharkov-val: újraegyensúlyozzák és megváltoztatják újra vagy készítenek egy tök új verziót belőle.
Tervben van néhány olyan régi térkép felújítása is, mint például Dragon’s Ridge.
Van egy érdekes 2in1 ötlet arra vonatkozóan, hogy Port hogy kerüljön vissza a játékba.
A WG most dolgozik egy városi, egy vidéki és néhány régió specifikus térképen.
A Havok egy csomó új lehetőséget felfedett. A WG nem ígéri meg hogy mindent megcsinál, de ha a játékosok szeretni fogják az éjszakai csatákat, az új rombolási mechanizmust, az időjárást, stb., akkor indokolt lehet ezek bevezetése.
A Személyes küldetések 2.0-n jelenleg is dolgoznak és még 2018-ban debütálni fog.
Új játékfejlesztések és játékmódok is bemutatásra kerülnek még ebben az évben.
A legénységi rendszer teljesen át lesz alakítva, ezt megpróbálják még idén véghez vinni.
Az új módosított KV-5 hamarosan bekerül a szupertesztre.