banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • yossarianHUN
    #401955
    Na szóval. Az az érzésem, hogy mikor behozták az új MM-et, egyúttal kiütötték a rendszerből az egyensúlyozó algoritmust, ami azért volt felelős, hogy ha sokat voltál top tank alulra tett, ha meg sokat szoptál a lista alján, top tanknak rakott egy idő után a játék. Bezzeg mekkora nyavajgás volt belőle anno, sokan a titkos algoritmusok és belenyúlások bizonyítását vizionálták egyből :D Aztán most kiderül, hogy mennyivel jobb volt, mint folyton a lista alján kuksolni.

    Egyébként abban is lehet valami, amit Romoto mond (főleg, hogy ugye láttuk a statisztikákat), irtó fejnehéz lett a játék, a játékosbázis nagy része a felsőbb tierekben összpontosul. Ami mondjuk így belegondolva minden ilyen szintezésre épülő, több évig fennálló MMO rákfenéje lehet, és nem tudom, hogy lehetne megoldani. A high tier játék ellehetetlenítésével esetleg, de az megint nem valami felhasználóbarát megoldás.