
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
Sir Charles #401438 Folytatva az előzőt:
25. meccs után elkezdtem írni a meccsek elején a winrate-et a csapattársaknak és mindig azt kaptam, hogy játsszak jobban
Nem vagyok egy paradicsom, de egyszerűen azzal nem lehet mit csinálni, hogy 40 mp-el a meccs kezdete után a 3 scoutnak vége, másfél perc múlva meg már 1:6-ra vezet az ellen és 4 perc múlva vége a meccsnek,hát hogy lehet így "jól" játszani.
És ez nem a játékosokon múlik nagy részben, hanem az MM-en, mert ha a játékosokon múlna, akkor kiegyenlítettebb lenne a dolog szerintem, mert akkor 20-30 meccsen vegyesen lenne jó és rossz csapatársad, viszont ha szar az MM(lásd azonos tierben balanszolatlan tankok), akkor akár 40-50 meccset is lehet zsinórban veszteni elméletben, mert a rosszabb játékos az erősebb tankkal leverheti a jobb játékost a gyenge tankban. Persze ez nyilván csak elméletileg van így, mert sok minden befolyásolja még a meccset, csak az baj, hogy aminek legkevésbé kellene befolyásolni(MM), az befolyásolja legjobban most.
Bocs a regényért.