
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
Sir Charles #401437 Nem olyan régen láttam erről egy magyar Youtuber elmélkedését és ő sem nagyon értett ezzel egyet.
Abban igazad van, hogy kiegyenlítettebb az MM, tehát egyenlő részben osztja a heavy, light stb tankokat, csak 2 nagy probléma van.
A sokat taglalt 3-5-7 leosztás, ahol a 3 top tier tank dönti el a meccset. Ha a 3-ból 2 nem olyan jó játékos(nem béna, csak átlagos), akkor azok kifinganak gyorsan és az ellen 3 top tier játékosa legyalulja a pályát.
De sokkal nagyobb probléma a tankok kiegyensúlyozatlansága, tehát a saját tierben is iszonyatos különbségek vannak.
A legjobb példa erre az Obj 268 v4. Gyakorlatilag, ha egy kicsit is jobb játékos játszik vele, akkor egyedül képes megnyerni egy meccset és mit rak az MM vele szembe?Mondjuk egy Grille 15-öt.
Vagy a kedvenc leosztásom, amikor egy városi pályán(Kharkov, Himmelsdorf) egyik oldalra berak egy Maus platoont, meg egy JPZ E100-at, a másik oldalra meg mondjuk egy T57 platoon meg egy STRV 103B-t. Tier 10 mind? Persze. Papíron nyerhető a meccs? Persze, csak 10-ből 8 szor a páncélozott szörnyek felszántják a várost és vége a meccsnek, mert arty támogatás nélkül nem lehet őket legyőzni, már csak azért sem, mert ennek a három tanknak összesen majd egy tier 10 tanknak megfelelő HP-val van több.
Persze lehet majd írni, hogy minden tank kilőhető, csak okosan kell játszani bla-bla, csak ez nem így működik random meccsen.
Szóval ezért szar a mostani MM és ezért egyre gyakoribb a 15-1,2,3-as vereségek vagy győzelmek. Pont nemrég írta valaki, hogy még 2-3 éve is rácsodálkoztunk, ha ilyen meccsek voltak, most már arra csodálkozok, ha nem ez van.(a tegnapi 6win/32 meccsemből is kb a 80 % volt ilyen meccs)