banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • Sir Charles
    #401045
    Ezt speciel nem jól látod: a két legtöbbet játszott tier az 5-ös és a 8-as. Az 5-ös azért, mert ott lesz először annyira sok az XP, amit össze kell gyűjteni a kövi tankhoz, amit már egy kezdő játékos nem csinál meg egy délután alatt, a tier 8 meg a prém tankok miatt. Szóval nem a sok tier 10-el van baj, pont az a baj, hogy kevesebben játszanak ott mint tier 8 ban.
    Az MM-el az a baj, hogy a 3-5-7 felállást preferálja, tehát a kevesebb tier10(és 7) szintekhez rendeli hozzá a sok tier8-at(és 5-öt).
    Szerintem a 5-10 felállást kellene az MM-nek előtérbe helyezni, mert akkor mindenki inkább saját tierjéhez közelivel harcolna, csak az meg a változatosság rovására menne.
    Az igazán jó megoldás az lenne, ha a játék figyelné, hogy egy játékos 1/3-1/3-1/3-ban lenne a ranglétra alján, közepén és tetején. CSak gondolom megint csak hosszúak lennének a várakozási idők, ezt meg a WG nem akarja.