banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • Kancsalborz
    #397831
    Dear Diegho !

    Bocs, de nincs teljesen igazad. Persze nem vagyok olyan jó játékos mint te, de én a szimpla 1750 WN8 -mal, az utóbbi másfél évben folyamatosan azt éreztem, hogy egyre kevésbé, majd a végén már semmilyen befolyással nem vagyok a játékra, random büntet, vagy jutalmaz ha neki úgy tetszik...
    És inkább büntet... Elképesztő mennyiségű 15:0-1-2-3-as csatát játszottam, minimális beavatkozási lehetőséggel legyen győzes vagy vesztes, a MM totál roncs most is, a súlyozás teljesen fals bármit is mondanak, a meccsek 2/3-ban -2 tier-ben voltam, ( ez nem túlzás, 2583 meccset írtam magamnak kíváncsiságból, hogy jól érzem e... : 58% -2, 23%-1, 11% saját tier, 8% +1, és összesen 3( !!!) db csata, amiben én voltam a top... XD ) És bár sokat néztem, érdekes módon sosem láttam a nagyok streamjeiben ilyen arányokat, illetve egyszer Mr Chef járt így, amit néztem, akkor ő is "nyígott" rendesen...:). Régen voltak jó, és rosszabb napok, jobbakon símán nyertem 8-10-12-meccset sorozatban, és nem izgatott hogy voltak napok néha fordítva is...Ennyi RNG még teljesen belefért, mert a játék tanított, a csaták játszhatóak voltak, ha hajlandó voltam tanulni, akkor a játék jutalmazott is, és éreztem hogy fejlődök....
    Most ebből annyi maradt, hogy 10-12-es lose sorozatok símán maradtak, sőt napi szintűek lettek, de ha mondjuk véletlenül 3 meccset nyerek sorozatban, a 4-ben már a lehetetlenségig nehezít, általában letarolnak bennünket 3-perc alatt... Minden jobb meccset, tank ászt egy azonnali "bünti" meccs követ, 0- vagy a-közeli sebzéssel, régen még viszonylagos kezdő koromban is ha egy 0-ás kört mentem, "szégyelltem" magam, mert f@szul játszottam... azóta ez szinte rutinszerű lett ,volt hogy naponta akár több is "előfordult", a tankokkal amikkel jó voltam, "elfelejtettem" játszani, hogy régen bármivel hoztam az 54-55%-ot, a végén a kedvenc tankjaimmal a 49-50-et...
    És komolyan, nem csak én érzem így, de öcsém a 2000+ WN8-val, a legjobb haverom, a komplett ex OHG, nagyon jó képességű, nálam sokkal jobb játékosok akik szinte kivétel nélkül ráhagyták, mind ezt érezték...
    Már ne is haragudj de szerintem úgy működik ma a "global 50%" szintezés mint az állat ebben a játékban...
    Hozzátenném azt is, hogy persze lehetnék eredményesebb ma is ebben a játékban. Az az igazság, hogy én minimális aranyat lőttem, jóformán csak CW-ken, és SH-ban, sosem voltak meg az aktuális meta-tankjaim, mert én azzal mentem amivel szerettem. És így is simán lehetett fejlődni, volt sikerélményem. Ma meg már az a durva, hogy nosztalgiával gondolok vissza a "hisztire" hogy anno a VI-os KV-1S milyen OP... Az még kamu volt, és jót vigyorogtam rajta, persze hogy OP, ha szemből támadod...
    Mára a játékban hiába van 300+ tank, kb 30 játszható, a többi szemét. Szétb*szták az egyensúlyt az örökös állítgatással teljesen... ma az aktuál meta az isten, mással játszva a random ural...
    Ma az arany lőszer gyakorlatilag megszünteti a "páncélzat használatának" megismerésének szükségét ami régen a jó játékosok ismérve volt, és szart csinált a nehéztankokból... Azt se a játékosok rakták a játékba, csak "nyígott" a férgese. Kevésbé drasztikus módon is lehetett volna gesztust tenni nekik...
    És abban igazad van, hogy a játékosállomány borzalmas, csak ezt a játék fejlesztői segítették elő, nézd például a játék "tanító" fázisát : Mittengard ennek a játéknak, és a készítőinek szégyene. Emlékszel még Province-ra ? A f*sz "pedotankerek" persze telesírták a fórumot hogy "kemper" pálya, de pont a tempója miatt a legjobb pálya volt tanulni kezdőként... Mindent meg lehetett tanulni ott, a célzást, álcázás működését, lövés "előretartást" messzire, közelre, mozgást emelkedőn lejtőn, hull downt, stb, mindent ! És Mittengardon ezekből mit ??? A felgyorsított fejlődés miatt, az egyszeri "tankerek" "átrohannak" a szinteken, és úgy érkeznek meg T8-10-be, hogy T2 szintű taktikai ismereteik vannak, meg alapvető irányítási problémáik ( lásd toronyforgatás, és mozgás egyszerre ). Mert a játék arra ösztönöz most, hogy "kiseggelj" egy tizest... A kib*szott árkádosítással,amit műveltek ami ráadásul totál mellélövés is szerintem, mert ez a játék régen is, és most is teljesen megosztó. Az "akció" ( CS:GO ilesmi ) vonal kedvelőinek ez a játék lassú volt, és maradt is az a mai napig, ugyanaz a "közösség" játszik vele, aki egyébként is játszott volna, csak a "keményvonal" számára ezért szétk*rták a játékot...
    És még sorolhatnám, de nem teszem.Ennyi. Végszóként annyit, bár hivatkoztam másokra is ez kizárólag az én véleményem, bár simán adnák a "respect"-jüket eme írásomra ha kérném, ebben biztos vagyok. De ők nem rinyálták tele a fórumokat, ( kivéve most én...XD ) nem "ámokfutottak a játékban", nem csináltak hülye "összeesküvés elméletes" videókat, csak ők is csendben leléptek, mert így érezték...

    Ezt teszem én is. Rinya részemről itt és most végleg befejezve. Csak annyit akartam ezzel jelezni feléd, véleményed teljes elismerése mellett, hogy ha lehetek annyira öntelt: a jobb játékosok, de mint mondtam általam ismert valóban top játékosok is azt érzik ma, hogy ez a játék már rég nem az egyén tudásáról szól, ha egyáltalán foglalkoznak még vele, és ez nem a játékos közösség hibája...