
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
Sir Charles #397557 Én a legnagyobb problémát abban látom, hogy a játékosok nagy része úgy félti a tankját, mintha elveszne a tank, ha kilövik.
A vesztes meccsek nagy százaléka ott megy el, hogy azok a játékosok, akiknek az lenne a dolga, hogy támadjanak(jellemzően a heavik és a erősen páncélozott TD-k) egyszerűen nem csinálnak semmit. Elmennek a pálya egy jól bejáratott pontjára, ott megállnak és várják a csodát.
Az a vicces, amikor látja az ember, hogy a mi oldalunkon 5-6 tank toporog, szemben meg van 1-2 ellen, és képesek 4-5 percig ott állni és szarakodni.
Jó múltkor volt egy ilyen esetem, annyira tipikus volt, hogy benne maradt a fejemben.
Malinovka, normál csata, északi oldalon kezdtünk. A vizes oldalon nálunk 2 tier 8 heavy és egy med, meg én, a tier 6 svéd TD-vel.
Szemben 1 db VK10001P állt a kis domb mögött és onnan ugrált elő. 2 percen keresztül írtam a "csapattársaknak", hogy rohanjuk le , mert nincs ott senki más, mert mindenki a hegyen van. Nyilván nem mozdult senki, tehát nekem, a papír TD-nek kellett vezetnem a rohamot.
És lőn, átrohantam, mögé kerültem, belelőttem vagy kettőt, elhaláloztam, de addigra a tökölők is átértek és kilőtték az ellent, elfoglalták a bázist és nyertünk. Voálá, ilyen egyszerű játék a WOT.