banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • Kotomicuki
    #394752
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Mivel "kaptam" inv'-kódot, ezért kezdtem egy újabb acc'-ot, megnézni, hogy most milyen is a wot, ezen a téren.
    500 gold + T-127 (50%-os legényekkel), a betanítás után még +500 gold és 1-1 T2és T3 gép, szintén 100%-os lepénységgel; a 7+3 nap prém' mellé.
    Az első nap kimerítettem a tankeladási limitet és kerestem 1,5k free XP-t, úgy, hogy minden gépet ledupláztam: minden simán ment, 90%-ban jó, győztes meccseim voltak és élveztem is azokat.
    Második nap csak 900k free XP jött össze, de már elkezdte, igaz, csak 1-2 alkalommal a +1 tier-t és bizony nőtt a vereségek aránya, ill. a győzelmeknél is megnőtt az épp, hogy pontot kaptam is.
    A harmadik nap 600k free XP-t hozott és már alig volt új tank vétel (ez is közrejátszik a csökkenésben, nem csak a csaták színvonalának esése). A csatákban már előjöttek a felmossák velük a padlót csapattagok vs. 2x3-as szakasz a másik oldalon (természetesen az adott szinten kissé OP gépekkel) "színvonalú" csaták és eléggé sok lett a mellé-lepattanó is az első naphoz képest (alig képeztem át a legénységet, hiszen 10 csatán belül amúgy is tankot váltanának, de ehhez képest is sokkal több lett a bosszantó elem a "játékban").
    Negyedik nap, 1k free XP, de ez a sok vereség miatt (2-3x több idő volt a géppark leduplázása az elsőhöz képest). A 80-800 pontos vereségek között, néha 1-1 600-1000 (x2-zve) pontos győzelem és nagy ritkán, az OP gépekkel a 2k-s győztes körök.
    Itt már minden csata szenvedés volt (max. Tier 3), leginkább a csapat miatt: alig mozognak és csak állnak, de észre nem vennék, hogy tőlük egy sarokra, egymás után darálja be az ellenfél a mieinket. Az ellenfél ritkán használ gold ammo-t, azt is főként T 3-ban: pl. SU-76M, svéd L/60-as, amiknek amúgy is magas volna az alapátütésük is...
    Nem azt mondom, hogy nem volt olyan, hogy a mieink nyertek 15-0-ra, de ezekhez az idő előrehaladtával egyre kevesebbet tudtam hozzátenni.

    Summázva: a mézesmadzag nagyon érződik az elején, de utána az a váltás az első napi, minden jól sikerülttől a 4. napi, már-már mindegy milyen lesz az n+1. vereségig...
    Hihetetlenül igényelné a random miatt a gold-ot már a low tier is (hiába, az üzletpolitika is fejlődött az idők folyamán - a játékos számára nem éppen előnyére), mert vannak benne olyan gépek, amiket oldalról sem lehet pár tank top ágyújával sem sebezni - és derp/normális HE sincs már mindegyikhez; ill. a csak a páncéljukból élő (és ezért "fegyvertelen", ill. csak gold-dal elfogadható) tankoknak is több ellenfelük lett (legfőképpen a prémiumlőszer képében, ami azért viszonylag ritka jelenség "odalent").
    Régebben (7.5 környéke) sokkal hangulatosabb volt és tier 5-ig az is maradt, nem voltak benne ekkora és hirtelen váltások, nem függött ennyire a csapattól és a random-script-től a játékos. Igaz, akkor még a HE is működött, abszolút nem hiányzott a gold ammo, így sokkal ritkább volt a "na, ezzel nem tudok mit kezdeni" (az ágyúcső mindkét végéről nézve) tank a játékban...
    Sz'al, sokat és nem előnyére változott a wot (elkezdése) az idők folyamán!